laupäev, 15. veebruar 2014

Sõbrapäev....no tõesti...

Ma ei saa aru, kas viga on minus või mind ümbritsevates inimestes, aga kuidas on võimalik, et pidevalt on elus olukorrad, kus keegi käitub minu suhtes halvasti või ebaõiglaselt ja kui hakkad seda selgitama, siis saabub moment, kus see kes oli algselt süüdi teeb ennast sekundipealt kannatajaks.

No näide:

Saadan töölt tuttavale, kes kodus haige sõnumi, et : Kes lubas haigeks jääda ? Mul siin hullumaja lahti.

Ps. Lubage mainida, et lõõbime pidevalt...pidevalt.

Ja vastuseks saan: Olen haige, mu need ja nood näitajad on sellised, mis ma pean haigena tulema või?


Ja hetk hiljem: Ja muide,mina olen alati hakkama saanud tööl ja muide sul polegi seal eriti midagi ju teha. :O:O:O Ma ei saa aru, mida sa virised.

Ma olin šokeeritud. Ei osanud öelda ei : aaaa  ei oooooo

Vastasin, ainult et vabandust, aga ma tean et oled haige, tegin nalja.

Sain: Olen nii haige, et mul pole naljatuju.

Loobusin. Oli mul vaja püüda nalja teha.


Täna sain aga teada, et olen liiga emotsionaalne ja kutsun ise endale häda kaela kuna olen negatiivne. Et kui ma mõtlen sellele, et võib tulla raske päev, siis nii ma saangi ja halvasti läheb mul iseenda pärast.
No ma ei julge küll endast nii hästi arvata, et minu mõtete peale inimesed jäävad haigeks, elavad või surevad vms.

Ja üleüldse peaks ma võtma kõike seda külma kõhuga.


Ja mina arvan jällegi, et kui ma hakkan võtma haiglas asju külma kõhuga, siis ei ole mu koht enam seal. Usun, et patsientidena olete minuga nõus. Ma pean end üsna hoolivaks inimeseks.


Täiesti uskumatult vastik vahejuhtum, mis kahjuks jätab minu mällu templi pikaks ja ma ka tean, et peale selliseid väljaütlemisi teiste poolt on edaspidine suhtlemine kindlasti vaevalisem.

See oli minu lühendatud versioon sellest kuna mõistetavalt ei saa ma kõike ja kõigest rääkida.

Ja ma ei usu, et ma olen ülekohtune kellegi suhtes kui tunnen, et ma pean üksinda töötama rasketes olukordades (mil tegelikult peab olema mitu inimest tööl korraga) ja julgen öelda, et oli raske.

Vastik .


Hea uudis on ka. Meie loodud estGILD saab varsti e-poe. Töö käib :D

4 kommentaari:

  1. estGILD on lahe, olen FB fänn ja muidu ka :)
    Edu ja jõudu teile!
    Misiganes keegi arvab - tähtis on ainult see, et Sa ise endaga rahul oleksid!!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nii vist ongi :D
      Aga estGILD on meie pesamuna ja ise fänname ka. Muidu ei saakski :D Ikka hoole ja armastusega!

      Kustuta
  2. Mina sellepärast ei tahagi eriti siis nalja visata, kui näost näkku pole. Aga lugesin seda ja endale tõmbas ka seest kokku. Eriti kui nii kirjutab inimene, kellega tavaiselt lõõpida saab.

    Paid.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tead, nii umbes 5 minutit peale sõnumi saatmist kui vastuse sain, siis tõmbas endal ka seest kokku...ma lugesin lausa 2 korda läbi, et kas mu silmad näevad õigesti. Edaspidi tean, ei mingit nalja enam, Sõitku seenele.

      :D

      Kustuta