esmaspäev, 17. veebruar 2014

Perekond Okseviirus tuli külla

Mullle ei meeldi kutsumata külalised. Ei siis kui need on inimesed, kes arvavad, et lahe oleks suvalisel ajal mul uksest sisse hüpata ilma ette teatamata, ega ka mitte haigused.

Ma tegelikult ei sa aüldse aru inimestest, kes tulevad su juurde ja marsivad ilma koputamata hoovipoolsest lisauksest sisse kuna tänavapoolne on meil lukus. Ja kunagi ei mõelda, et äkki olen ma paljas toas, või seksin...magan...olen dušši all... jumala savi...

No mul on ka savi, aga siis ei maksa teha ehmunud nägu uksel kui ma juhtungi paljas olema.

Ok, tegelikult ma saan hakkama kui keegi mind leiab poolalasti toast, aga see teine asi, milleks on haigused, see on isegi hullem.

Täna öösel nii ca 1 ajal saabus Proua Okse koos Härra Kõhulahtisusega. Gretel on täiesti kurnatud. Hommikuks oli ta oksendanud üle 10 korra, ma ei jõua enam lugeda ka sest olen täiesti magamata ja ainult seda koristanud. Lisaks on tal selline kõhulahtisus, et kahju kohe.

Paar tundi hiljem hakkas endal ka keerama.

Nagu aamen kirikus oli mul vaja just täna 8 tunniks tööle minna. Ja andku nüüd mulle mu tänane paariline andeks, aga olen kindel, et kui on valida kas töötada üksi või saada õudne pasanteeria, siis ta eelistab esimest. Kindlasti ka need 40 patsienti, kellele ma oleksin väga suur oht.

Seega olen taas haiguslehel. Tööandja pole rõõmus. Samas ma ei saa küll aru, et ma oleks oluliselt rohkem haige kui teised. Mingi kohutav haiguste laine on lihtsalt hetkel.

Kui ma ise veel seisan püsti ja iiveldan ja kannatan ära, siis oma 9 aastast, kes on end näost kriitvalgeks oksendanud ja alles praegu magab peale öö läbi öökimist, üksi ma koju küll ei jäta. Sõitku seenele.

Suurem plika läks kooli ja helistas juba, et ta klassikaaslane on ka pikali maas sama asjaga, seega on võimalik et lähima aja jooksul on terve kool ja kõik tuttavad ka.

Ja kui nüüd mainida veel seda, et üks mu tuttav ütles, et kas inimestel kes saavad pasanteeria, pole mark minna arstile ...sest see on mustade käte haigus, siis ei ...mul ei ole mark. Ma arvan, et ma pesen käsi kordades tihedamini kui tavainimene, aga ometi olen nüüd haige. Oma last musutan ma pidevalt ja kui ta on sel hetkel juba viiruse saanud, siis ma arvan, et kätepesust ei ole enam mingit kasu.

Võimalik, et see tuli ka mängutoast, kus ta laupäevase päeva veetis. Seal ju kõik pead- jalad koos ja köhivad, nuuskavad, tatistavad jne.  Igatahes vahet pole, me nüüd proovime terveks saada.

Peske käsi notsud!

:D:D:D:D:D




1 kommentaar:

  1. Mingi eriti rõve viirus on liikvel ikka...ma just eelmine nädal olin oma põngerjaga Tartus rotaviirusega haiglas. Oksendas ja pasandas nii mis kole...

    VastaKustuta