laupäev, 12. oktoober 2013

Sõnnikuhaisu jätk


Ma tunne, et pean natuke selgitama, miks ma seda küsisin eelmises postituses. Ja kindlasti ka ütlema, et keegi ei irvita kellegi üle. Kui nii tundus, siis vabandust.

Tahtsingi ausat vastust ja nagu näha, siis sain ka erinevaid. Lihtsalt ma sain eile veidi kreepsud kui mu tähelepanu sellele juhiti. Ma ise poleks elus arvanud, et keegi võib arvata, et kui mingi toode on modelli seljas, siis on see räpane. Kui vaadata moeloojaid, kes teevad oma toodetest ikka väga erinevates kohtades fotosid, siis ei saa ju eeldada, et need on nüüd haisvad ja haigustekitajaid täis. Võtame või etsy keskkonna, kus müüakse ainueksemplarides kleite ja aksessuaare. Fotod on tehtud elusatel inimestel seljas. Inimene, kes need ostab teab ju et saabki selle, mis on fotol inimese seljas.  Ma arvan, et poes riideid ostmas käies on asi kordades hullem...sa ei tea kunagi, kes seda mantlit-mütsi-kinnast on toppinud endale selja-pähe jalga. Kui hakata mõtlema nii hullude teooriate peale, siis ei saab kindlasti igast mütsist täid, sokist jalaseene, kinnastest sügelised ja isevalmistatud märkmikust tuberkuloosipisiku.

Kui küsida venimise kohta, siis fotode tegemisel sai väga täpselt seda vaadataud ja enne jalg üle mõõdetud et poleks suurem. Tegelikult oli sääris isegi laiem kui vaja, sest mu õel on isegi teksad jalas sääred nagu hernekepid :D Pidime pidevalt neid sättima, et alla ei vajuks.
Ma ei lase kunagi proovida näiteks kinnast, kus ma näen, et see ei mahu kliendile ja võib toote ära rikkuda(laadal käies näiteks). See ju mu oma huvides. Inimene venitab kätte, näeb et ei mahu ei osta seda toodet ja on mul mingi lötakas, mida edasi müüa ei saa.  Pigem ütlen kohe, et võin talle vajaliku suuruse teha kui soovi on.

Kui te nüüd küsite, kas need lähevad hävitamisele kuna on mu õe teksade peal olnud paar minutit, siis on vastus "ei".
Küllalt on selliseid kliente, kes ei oska seda kuidagi pahaks panna ja ütlevad, et nad tahavadki just neid, mis on olemas ja nähtud.
Kui inimene ütleb, et ta tahaks et teeksin uued, siis just nii juhtubki.


Mis puutub sellesse, et see pole parim foto, siis see ei olnudki kunagi kahtluse all. Mulle meeldivad samamoodi ka teised fotod, kus on ka toode lähedamalt näha. Kuna aga mulle meeldib teha eri ideedega fotosid, siis klõpsutasime päris palju. Ma arvan, et pigem rohkem kui et liiga vähe.

Küsimus oligi, et kas foto tekitab teis mõtte, et asi haiseb ja on sõnnikune ja räpane? (Kui nii mõelda, siis tegelikult oleks pidanud ka oma õe pessu saatma peale seda )


Ma võin tegelikult ära mainida siis selle ka kuidas üldse antud probleem tekkis.
On üks käsitööliste foorum, kus käib arutelu igasugustel eri teemadel. Hinna küsimine, materjalid, reklaam jne jne.
Eile tuli juttu fotodest. Kirjutasin, et ma arvan, et oleks palju rohkem kutsuvam kliendi jaoks kui toote fotol poleks beebitekkidel lamasklevaid lemmikloomi, supikausse ega mustade nägudega tatiseid lapsmodelle.
Ärge saage valesti aru, mulle meeldib iga kell tootefoto, kus see on kas inimesel seljas või peas. See on kohe kuidagi hubasem. Muidu vaataks nagu mingit Hobby Halli kataloogi masstoodanguga. Aga mulle ei meeldi kui fotol on näiteks tatise ninaga laps ja taamal paistab tegemata voodi.
See oli minu point. Näitasin siis oma fotot (seda mis siingi oli) ja kirjutasin, et õues saab teha kõiksugu huvitavaid fotosid, kasvõi sõnnikuhunnikus. Kusjuures seal polnud sõnnikut vaid õled ja õunad.

Tundub aga et astusin kellelegi varvastele. Ja oma suureks üllatuseks sain ühelt inimeselt avaliku vastuse, et : Sorry, aga minu toode on talle vastumeelne sest "kes teab, kus ja kelle seljas see asi veel on olnud"

Kuna ma ise ei olnud kunagi nii mõelda osanud, siis ehmatasin päris ära.
Kuna aga hiljem sain päris korraliku valangu veel kaela ja midagi mõistlikku ei andnud arutada, siis mõtlesin, et küsin siin. Et äkki tõesti olen millestki täiesti valesti aru saanud.
(Kui nii mõelda, siis tegelikult oleks pidanud ka oma õe pessu saatma peale seda )

Foto, mida ma aga kasutaksin toote müügil oleks üks neist: (sõnnikuhaisune oli vaid isu tekitamiseks :D)




Kena nädalavahetust!

5 kommentaari:

  1. Kui võrrelda eelmist foto ja neid kahte siin, siis kindlasti on viimastel toode väga hästi demonstreeritud ja kohe näha, millega tegu. Õe jalas nad ei tule üldse esile, oleksin arvanud, et müüa soovitakse hoopis musta jakki. Ma vaatan küll, kuidas mingi riietusese modelli seljas istub, kui pikk- lühike, kitsas-lai jne.

    VastaKustuta
  2. Mina küsiks nii - mis osas erinevad kompostihunniku otsas tehtud pilt ja mustade nõude taustal tehtud pilt? Mõlemad on sellised asjad, mida ilusaks ei peeta... Jah, ma saan aru, et tatised ninad, kasimata modellid pole head, kuid kas see on siis parem?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Vahe on selles, kas asi on tehtud taotluslikult või ei. Kui inimene oskab kunstipäraselt musti nõusid pildistada (mis on kindlasti võimalik), siis palun. Kui need on aga kogemata fotole jäänud, siis ei ole ilus.

      Samuti ei saanud inimesed aru, et püstitatud fotode tegemise teema polnud kellegi ärritamiseks vaid aruteluks ja paljud kasutasid sedaka asjalikult. Kui ma oleks tahtnud kedagi solvata oleks ma näidisfotod ka üles pannud.

      Kustuta
  3. Ps. Need jalad autoaknast väljas pilt on selline, kus toode ilusti näha ja foto püüab pilku. Samuti ei teki küsimusi eseme puhtuses :) Väga äge idee!

    VastaKustuta
  4. Ma ei hakka enam kolmandat postitust tegema, et uuesti küsida küsimust, millele ma vastust tahtsin. Tundub, et paljud lihtsalt ei saa sellest aru. Kas on välja toodud ese või ei ei olnud mingi teema....Saan ise ka aru, et autoga fotol on paremini näha.

    VastaKustuta