reede, 11. oktoober 2013

Küsimus


Küsin Teilt täiesti ausalt ja eeldan ka ausat vastust. Kui Te vaatate sellist toote näidis reklaamfotot, mis on tehtud õues looduses. Kas Teil tekib mõte, et toode on kasutatud, olnud "ei tea kus" ja "ei tea kelle jalas" ning arvatavasti ka must ja sõnnikune?
Või on huvitavad, planeeritud ja teistsugused fotod pigem kutsuvalt mõjuvad?

Kes aru ei saa, siis tooteks on säärised.

Täiesti aus küsimus ja vajan vastuseid. 

Võibolla pean tõesti enda mõtted ka ümber korrastama ja olen asjast siiani täiesti valesti aru saanud.
Modell fotol on minu õde.



15 kommentaari:

  1. liiga kirju pilt, pildista läheamalt ja objekti, piisaks jalgadest.

    VastaKustuta
  2. Mul on fotosid ka jalgadest ja lähedalt ja kaugelt, pea ülespidi ja alaspidi. See polnudki küsimus, et kas asja on näha või mitte.

    Soovin teada, kas sellises keskkonnas tehtud foto paneb teid tundma sõnnikuhaisu ja mõtlema, et toode on kasutatud ja räpane? Isegi kui see on vaid näidis.

    VastaKustuta
  3. Jah! Lõika õel pildi peal kere ja pea otsast ja pane siia selline pilt kus on ainult jalad põlvedest saadik. Pea ja kere pole oluline, kuigi õde ise on ju kenake. Pilt võiks olla must-valge, värvid ajavad toote tutvustamisel asja liiga keeruliseks. Õunu on ka liiga palju, õunte sort pole fotol ära tuntav ja mõned õunad on riknenud. Ka ussiaukudega õunad ei ole sobivad tootereklaamiks. Aiavõrk on küll päris tublisti kinnitatud, püsib ilusti püsti.Hea tahtmise korral saaks ka toodet aiaposti otsas eksponeerida, kui post natuke pikem oleks. Siis ei teki kahtlust, et `´on olnud kellegi jalas`´ . Sääriseid võiks ka kätte tõmmata, siis oleks toote nimetus `´käärised`´ , aga sisu jääks ju samaks. Ja üldse, pildista üles üks motiiv, must-valges ja koos heegeldamisõpetusega, ja las siis igaüks ise arvab ja oletab kuidas toodet edasi arendada nii et sellest sääris saaks.
    Jane! Pildid on vahvad, värvid ilusad ja õde kena. Ja toode ise on kompu! Mulle tõesti väga meeldib ja siniste teksadadega on need sinu valitud värvid maitsekad ja pilkupüüdvad ühteaegu.Las..., karavan mingu edasi :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Suutsid mu ära petta :D Lugesin algusest paar rida ja sain kreepsud, et mida asja... :D:D:D
      Huumorisoon on sul aga minu omaga sarnane :D
      Sain kõhutäie naerda ja loen juba kolmandat korda :D

      Kustuta
    2. Siis on tore kui naeruks läks. Hakkasin ise juba veits pabistama, et valasin veel öli tulle. Aga no see hea kui naljasoolias meil mölemil sarnane on, :)

      Kustuta
  4. Minu jaoks muudab see pilt just toote huvitavaks. Ei tunne küll sõnnikuhaisu ja ei mõtle, et toode on räpane :D niiet minule isiklikult sellised pildid just meeldivad :)

    VastaKustuta
  5. Väga lahe tootepilt - annab asjale emotsiooni juurde ning tänapäeval inimesed ostavadki just emotsioonist (mitte vajadusest), eksole. Sõnnikuhaisu ei tunne kusagilt. Kui millegi kallal norida, siis seda võiks jälgida, et konkreetselt toote ümber olev taust pigem toodet esile tooks. Praegu on need õled seal natuke sigri-migri ning ka tooni poolest tootele liiga lähedased ja häirivad selge eristuse tekkimist. St pildi üldmuljega sobivad nad väga hästi kokku, aga otse toote taga olles "peidavad" sääriseid natuke ära. Muidu aga super ja meeleolukas pilt ja mina teeks ostuotsuse pigem just sellist asja nähes, mitte steriilse ja viisaka pildi peale.

    VastaKustuta
  6. Sul on nendest sääristest jah ilusamaid pilte su käsitööblogis.
    Kui sa oma toodet selle pildi (või mis tahes pildiga reklaamid kus asi kellegi seljas on) siis kuigi ma ei arva, et need sõnniku järgi haiseks või mustad oleks siis eeldan, et kui olen tellija siis mulle tehakse uus paar ja mitte ei müüda elava mannekeeni seljas olev paar :)

    VastaKustuta
  7. steriilsed tootepildid on ebahuvitavad ja isiklikult minul ei jää neile isegi pilk pidama!

    Seega jätka palun vanas vaimus ja ära pane igasugu kotsninasid ja muidu vingatseid tähele!

    VastaKustuta
  8. Ära lase häirida, mida mõned arvavad. Minu meelest tore seeria toredast tootest! Ei tulnud kordagi mõtet, et mingi lõhn neid vaadates ninna jõuaks ;-)

    VastaKustuta
  9. Pigem ikka nii, et säärised on vastupidavad sõnnikule, ilmastikule jne. Seega minu arvates lisab foto ainult positiivsust juurde. Jah, igasugu vingatseid ei maksa tõesti tähele panna. Paraku on neid liiga palju. Jätka samas vaimus. Vaatan alati imetlusega sinu loovat käsitööd, olgu ta pildistatud kus ja kuidas tahes :)

    VastaKustuta
  10. Kas sa tavaliselt müüd neid asju mis pildi peal kellegil seljas/jalas on või teed uued? Ma just sellepärast küsin ka et kas need säärikud nii välja ei veni kui mitmel modellil jalas olnud? (vabandan ette kui rumal küsimus).

    VastaKustuta
  11. Taheti ausat arvamust ja siis hakatakse irvitama.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kirjutan uue postituse asja tagamaadest, Keegi ei irvita, ausõna.

      Kustuta
  12. Mulle meeldivad looduspildid väga, aga konkreetne tootepilt pole päris minu maitse. Jääb tõesti mulje nagu oleks modell kompostihunnikusse roninud. Esmajärjekorras torkavad silma mädanenud õunad ja kõdunev hein, toode jääb tahaplaanile. Meie fantastiliselt ilus sügis peaks pakkuma paremaid võimalusi fotosessioonide korraldamiseks.

    VastaKustuta