neljapäev, 19. september 2013

Seksistlik mina

Lühidalt oli asi nii:
Kui ära kolisime jäi meie mööbel maha. Madratsid, diivan jne.
Sain maja omanikuga kokkuleppele, et panen kuulutuse ja tema võib neid asju vabalt ostuhuvilistele üle anda. Polevat probleemi.

Panin kuulutuse. Müüa 4 madratsit. Sain kirja, kus küsiti, et kas on heas olukorras asjad.

Kirjutasin siis ausalt, et olukord on ok, ainult ühe madratsi ilupael on õmblusest lahti ja kuna ma ise pole seal ja müüb neid mu sõber, siis tema on meessoost ja ei tegele niitide ja nõeltega.

Sain vastuse :D:D:D

Tänan vastuse eest kuid see on veidi liiga seksistlik seisukoht teil. Mina olen mees ja oskan küll nõela janiiti näpus hoida ja õmmelda. Võibolla küll mitte väga hästi aga oskan.

Lugesin lausa kaks korda, et kas sain ikka õigesti aru. Sain küll. Meessoost madratsiostja oli tõesti häiritud sellest, et ma vihjasin meeste õmblusoskuse puudumisele .

Vabandasin ja saatsin kirja vastu. Selgitasin, et ma ei mõelnud seda kui meeste saamatusele vihjavat lauset. Aga kuna tegemist on meie üürika omanikuga, siis ma ei saa temalt nüüd veel tagantjärgi paluda, et ole hea mees ja õmble pael kinni :D


Seega olen ühe prantslase silmis üks täielik seksistlik siga :D

1: 0


Kena õhtut :D:D:D:D



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar