pühapäev, 15. september 2013

Johhaidii

Ma ei saa aru, kas mina olen imelik või on maailm ära pööranud.

Loen FB-s ühes gruppis postitust, et ema soovib oma beebile sellist pehmet kõristit, mis käib ümber käe tital krõpsuga. Tegemist oli äraandjate grupiga. Üks ema lahkelt pakkus, et tal on roosa selline täiesti olemas, et kas sobiks.

Ei sobinud. Sest tahtjal on poeg ja kahjuks siis ei saa kasutada kuna roosa ei sobi poisile.

Tule jumal appi!

Juba selle nimel peaks ise poja saama. Näitaks mismoodi saab poisslapse riide panna, ilma et ta peaks olema potisinine või hall kogu aeg


See värviteema on ju jumala nõuka aegne teema. Tänapäeva inimesed peaksid olema ometigi juba laiema silmaringiga.

Ok, ma saan aru. Poisile roosat kleiti ei pane selga. Patse ka ei tee pähe.
Aga et lausa mänguasi ei tohi ka enam roosa olla. Minu mõistus küll ei võta sellist jaburust.


Muul teemal ei räägi täna. Pole tahtmist ega tuju. Kui kunagi tuleb siis räägin...võibolla. Olen avastanud viimasel ajal, et mulle ei meeldi inimesed. Kõik käib närvidele. Eriti need, kes elavad ainult oma haiglase uudishimu nimel.
Istun omas kodus üksi. Ongi hea. Nagunii keegi ei oska enam minuga rääkida muust kui teemal. et : Oi oletegi tagasi? Polegi välismaa nii roosiline või?




Tsau



9 kommentaari:

  1. Meil kodus 18-kuune poiss ja tal on küll roosasid mänguasju. Alles hiljuti tõime talle ka roosa plastikust tooli, ei näinud mõtet talle osta uut tooli, kui tool tegelikult olemas ja keda huvitav, et roosa...teda ennast ka nagunii ei huvita mis värvi tema mänguasjad on. Tal on isegi mõni roosa pluus ka, nagunii läbustab oma riided kõik ära ja roosast pluusest pole haisugi (aga jah, kleiti talle küll selga ei pane) :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. :D Tundub, et teie 18.kuusel poisil on kodus normaalne ratsionaalselt mõtlev ema :D

      Kui tool ei tohiks ka pee all enam roosa olla, siis võib tüdrukutega perele külla minnes täbar olukord tulla, kus tuleb oma poisslaps esikumatile istuma panna, ainult et jumala eest roosa läheduses poleks :D:D:D.

      Kustuta
    2. Kusjuures, eks isegi tahtsin umbes sedasama öelda, kui seda postitust nägin. Meie imik mängis sellega heal juhul kaks korda, talle käis see asi meeletult närvidele, et mingi asi on käe küljes ja tiliseb. Seega võiks ikka lapse peal proovida, kas sobib või mitte. Aga värv ei sobi, siis vist ei saa proovidagi.

      Kustuta
    3. Ja äraandjate grupp on ikka väga toredalt mitmemõtteline :)))))))

      Kustuta
    4. Mul oli ka sama mõte selle postituse all. Aga mine tea, ehk on emal probleem, et tema poissi peetakse tüdrukuks, siis parem hangi talle kõik sinised asjad :)
      Mina ei teeks sellises asjas vahet, aga mine tea, kui palju neid on, kes teevad. Kurb, kui tal selle tõttu nüüd vajalik asi saamata jäi lausa.

      Kustuta
  2. Kle, mul on ka praegu faas, et kõik on nõme, võime klubi teha :D Ma ikka muidugi naiivselt loodan, et homme on parem päev jne. Juba neli päeva olen lootnud. Lootus on ju lollide lohutus... Ühtlasi ka sureb viimasena :D

    VastaKustuta
  3. sügis :)
    aga neist nõmetsejatest ära tee välja

    VastaKustuta
  4. Kõige naljakam on see, et kunagi oli hoopis roosa poiste värv ja sinist seostati naistega - midagi neitsi Maarjaga seoses. Enam täpselt tagamaid ei mäleta, võib interneti avarustest otsida :-)

    VastaKustuta
  5. Hei! Naudi kaunist sügist ja rõõmusta et Su vastu üldse huvi tuntakse, kasvõi ebatervet siis, ;) Paljud siinsed inimesed elavad ikka üllatuslikult veidras mõttemaailmas, veel arveldavad kroonides jms. Mis teha! Sina kui maailma näinu ja käinu tekitad kahtlemata furoori!

    VastaKustuta