reede, 27. september 2013

Retroraadio

Kas teie teadsite, et on selline raadio üldse olemas? Mina ei teadnud ja täna kuulsin esimest korda. Olen täiesti sillas. Nii mõnusad lood. Nende poliitika on see, et lood mida lastakse on vähemalt 10 aastat vanad. Ehk täpselt minu " nooruse" aja lood.

Ja siin saab seda netist ka kuulata : http://www.retrofm.ee/

Ei mingit koprapoissi (Justin Bieber) söögi alla ja peale vaid ehe mõnus muusika.


2 kommentaari:

  1. Tean ja olen kuulaja juba pikka aega. Enne oli nende nimi Raadio3. Ka mulle väga meeldiv raadio, ei viitsigi enam MP3-e lugusid tõmmata, vaid kuulan hoopis raadiot.

    VastaKustuta
  2. See on minu lemmik ka! Olin ka fänn juba Raadio3 aegadel, võisin tundide viisi kuulata :) Tänud et selle siia linkisid! Elan nüüd Eestist eemal ja ei tulnud meeldegi enne uurida, kas seda netist saaks kuulata :)

    VastaKustuta