neljapäev, 26. september 2013

Mis aastaaeg see nüüd siis on?

Aru ma ei saa, miks mind karistatakse. Nii ruttu ma poleks küll oodanud seda külma :S

Hommikul ärgates olid katuseaknad jäälilli täis, muru valge ja autod jääs.

Ausõna poleks arvanud, et see külm nii ruttu tuleb. Eriti veel kui vaatad ilmateadet ja Prantsusmaal on 24 kraadi sooja. Olen vist ära eksinud siia :D Lapsed käivad ka ninad punased ja ütlevad et nii külm on :D
Eks näis mis siis saab kui veel 30 kraadi külmemaks läheks. Keerame vist perekondlikult talveunne.


Aga rõõmusõnum ka. Meil on nüüd nurrmootor olemas.
Läksime eile Tartu Koduta Loomade Varjupaika ja tõime ära.

Plaanid mis olid algselt : hall, poiss
said lõpplahenduse: kolmevärviline, tüdruk

Varjupaiga nimi: Triibu
Nimi läheb arvatavasti muutmisele. Mina tahtsin Kleopatra, aga Gretel väidab, et liiga pikk. Pakkusin, et olgu siis Cleo:D
Kass kes oskab korraga sulle kräunuda ja samal ajal ülikõvasti nurru lüüa.

15 eurot. 2 lk lepingut ja kass karpi ning koju.
Harjumine läheb tasapisi. Juurde tullakse kui tahetakse. Ise lähed võtma teda, siis jookseb eest ära. Samas pole ka imestada. Ta on nii pisike ja keegi tropp viskas ta kastiga metsa. Siis viidi ta varjupaika ja pisteti puuri. Kiibiti, ussirohutati, kirburohutati, vaktsineeriti. Ligi 20 teist kassi veel samas ruumis. Inimesed, kes käivad ja vahivad ja lõpuks topivad su kasti, loksutavad autoga ja lasevad välja suures majas, kus on pidev müra ja melu. (viimane lausejupp, siis iseloomustas meie peret )
Õnneks oli ta seal vaid 9 päeva. Nüüd on tal OMA kodu.

Varjupaigas oli tegelikult kurb. Kui kassid on puuris justkui eluga rahul kui keegi silitab ja vahel sülle võtab, toit ees ja liivakast ka. siis koerad õues ketis, meeleheitlikult tähelepanu püüdmas, haukumas, ja saba liputamas kõigile, kes möödusid, olid palju haledamad. Siis oli küll endal ka silm niiske.

Kodus oli eile mul mure , et nurrmootor ei läinud liivakasti. Loom oli nii ära ehmatanud vist, et kui eile õhtul kell 5 ta võtsime, siis pissile läks ta alles täna hommikul kell 7.  Mulle tundub, et ta ei lasknud kuskile mulle muajle ka vaid hoidis lihtsalt suurest šokist kinni :D
Nüüd on liivakast kasutuses kenasti. Mul nii hea meel.

Pilti ikka ka:D
Tegelt on ta silmad rohelised, aga digikas tegi igal fotol eri värvi nad :D

























Kiisu on 3 kuune. Hetkel tuleb juba ise sülle ( kui tahab) ja kerib arvuti peale kerra. Minu käsitöö leidis ka kohe ülesse ja keeras sinna peale rõngasse. Kass teab, mis on hea.

Kui varem on loomi ikka valinud lapsed, siis seekord oli minu sõna see, mis maksis. Tahtsin OMA kassi, kes mulle meeldib kohe, mitte laste valitud tuusti. Ma ei tahtnud musta kassi, ega valget, ega mustavalget. Tahtsin omanäolist erilist teistsugust. Ja leidsin. Ja tegelikult on nad mu valikuga rahul. Gretel oleks muidugi võtnud kõik 93 varjupaigas olevat kassi ja 37 koera.

Ja kui te nägite, siis midagi on viga mu digikal. Tundub, et olen paha omanik olnud. Panin ilma ümbriseta kotti ja nüüd on must täpp igal fotol peal. Täielik jama.

Õhtul lähen lastevanemate koosolekule kooli. Olen eeskujulik. Pole ammu käinud, tuleb näod üle vaadata.


Tsau


7 kommentaari:

  1. Cleo on küll väga kena kass, jätkuvalt õnne nii temale kui uhketele omanikele! Mina pole ka sinna varjupaika siiamaani julgenud minna, kuigi nii väga tahaks. Põhjus just see, et seal on kurb ja tahaks tegelikult pakkuda kodu kõigile neile asukatele. Aga olen paaril korral teinud annetusi, abiks seegi.
    Meie uuele fotokale tekkis ka väike täpp, mu poeg läks murega vist Aleksandri tn. fotoparandusse, ma täpselt ei mäleta, kus see täpp eemaldati pikema jututa. Tasuta ka, meil oli veel garantiiaeg. Usun et sul läheb sama muretult.
    saabusin üleeile Soome tagasi ja mulle jälle tundus et Eestis oli palju soojem kui siin. No , hahaa, nüüd siis tean et teil ka külm. Aga talvel on omad võlud, lohutan end lollikest.

    VastaKustuta
  2. Ilus kass! Mina ei julge varjupaika minna, ma ka selline, kes nad sealt ära koju tooks. Kurb! :(
    Aga teie kassil ju vedas koduga. :)

    VastaKustuta
  3. Kass on väga armas, vedas tal, et nii lühikest aega varjupaigas pidi olema. :)

    VastaKustuta
  4. Nii tore, et kiisu kodu leidis. Teie juures on tal kindlasti hea olla!

    VastaKustuta
  5. su fotokas teeb eriti lahedaid ufosilmi :) võikski selline kass olla... kosmos! :)

    VastaKustuta
  6. Ja siin Pariisis näitas eile kraadiklaas kenasti 23 soojakraadi. Elagu varbavahed...
    Kristi

    VastaKustuta
  7. Super kiisu! Hea meel kiisu yle ja et teie koik endale sellise sobra saite! :) Tervitab Kristina.

    VastaKustuta