teisipäev, 24. september 2013

Hiirtejuust

Olime ära aasta. Selle ajaga toimus meie maja ülevõtt...hiirte poolt

See on täiesti hullumaja. Täiesti hiirte invasioon. Neid on kõikjal. Kust nad on tulnud ja miks nad välja ei koli on juba minu peamine küsimus.

Tegelikult sai seoses sellega vastu võetud otsus. Kassiotsus. Kuigi ma olen staadiumis kus mulle ei meeldi ei loomad ega imikud....vähemalt mitte minu omad ja minu kodus, siis mõtlesin ümber.

Kui ma saan ise valida. Täiesti ise. Oma meeldimise järgi kassi, oma eelistuste ja esmapilgu järgi....siis ma olen nõus ta oma sõbraks võtma.

Tahtsin võtta kasside asenduskodust, aga sellega tekkis sihuke haige situatsioon, et ma lihtsalt ei suutnud sellega tegeleda.
Tuleb välja, et tänapäeval on kassi adopteerimiseks vaja näha nii palju vaeva, et isegi imikuid antakse lihtsamini lapsendada.
Tuleb täita kilomeetri pikkune ankeet, mitmete nii ebanormaalsete küsimustega, et ma isegi ei osanud mõelda, mida vastata.

Küsimused olid sellised muuseas:

Kas teate, milline on kassi peamine aktiivne aeg ööpäevas? ........no mismõttes??????

Kui palju olete nõus annetama teiste kasside jaoks varjupaigas (lisaks sellele 30 eurole, mis on kassi väljastustasu, keda soovid endale)? Ja see ei olnud valikuline vaid KOHUSTUSLIK küsimus ankeedis.

Lisaks sain teada, et sa pead tõestama ja välja käima tegevusplaani selle kohta, et kuidas sa garanteerid, et kass ei jää auto alla ega lange rebaste eineks.

Tere hommikust.

Kui ma seni arvasin, et inimesed majadega ja maal või linnast väljas on need ideaalsed kohad, kus looma pidada, siis antud asutus teeb selgeks, et korter on parim valik. Sest nende sõnul on nad nii palju vaeva näinud nende loomadega, et ei anna neid mingil juhul kodusse, kes kass suurima tõenäosusega surma saab.

Need olid nende otsesed kommentaarid mu küsimusele, et kas nad ei arva, et nad üle pingutavad oma ankeediga.

Ehk siis mina oma suure maja ja suure aiaga olen kassile ohtlik kuna siin sõidab vahel mööda ka autosid ja põllul on rebaseid. Seega minu kass on tõenäoliselt määratud kiiresti surema.

Äitäh tõesti.

Lisaks öeldi, et neil pole kohustust anda vastumeelselt kassi inimesele, kes ei vasta nende ettekujutusele ideaalsest peremehest.

Ausõna, tõstan käed ja annan alla.

Anksu õpetaja oli eelmisel nädalal öelnud, et tal on 11 kassipoega pakkuda. et kas keegi ei sooviks. Siis mulle meenuski, et küsiks. Nägin pilte ja kohe võlus mu südame üks hall kiisumiisu valge pooliku vuntsiga.

Kahjuks ei tulnud midagi välja. Kaks päeva üritati, aga kasse kätte ei saadud. Nimelt olid need maal sündinud, küünis kasvanud pojad. Eile kui neid taheti kätte saada, läksid nad peitu ja kuna pimenes, ei saadud neid asjade tagant enam kätte. Täna kui üritati uuesti, olid pojad kadunud. Ju siis ema pani kuhugi turvalisemasse kohta. Võimalik, et nad on juba iiga metsistunud. Igatahes väga kahju.

Hetkel uurin Tartu Koduta Loomade Varjupaigast. Leidsin sealt kodulehelt ka just selliseid halle nagu sooviksin. Ehk lähme homme vaatama.
Gretel on 2 päeva oodanud ja pisaraid valanud kui õhtul taas selgub, et ei saa kahjuks kassi. Söök on olemas, liivakast ka....kassi ei saa kuskilt...

Ja siiskirjutatakse ajakirjanduses kuidas on kodutute kasside uputus nagu igal sügisel.

Andke siis ometi mulle kass, ilma et ma peaks esitama Eesti Politseist võetud tõendit, et mul puudub kuriteoregister või rebased, kellele ma kasse sisse söödaksin.
!!!


7 kommentaari:

  1. Kusjuures selleteemalist asja on eelevalt läbi jooksnud mul paar kord Fbi uudistevoos, kuidas inimene ei saa kassiabist ega päästetud kasside kasside asutustest kasse endale.
    Siis tekibki küsimus, kas seal päästetakse kasse anult, et kõik tesed saaksid annetada nende heaks, sest peremeheks nad nagunii ei kõlba

    VastaKustuta
  2. Mina sain Kassiabist omale kassi. Ei pidanud täitma mingeid ankeete ega muud värki. Loomulikult tegin neile mõistlikus summas annetuse, sellega asi piirdus.

    VastaKustuta
  3. Mu õde võttis varjupaigast koera. Käisime koos valimas ja ära toomas. Samas ei mäletaks küll, et oleks pidanud mingi üüratu ankeedi täitma. Ankeet kontakt andmetega ja koera ost 200 eeki. Mingid korrad pidi külastama nende kliinikut ja naeratusega saadeti meid uue pereliikmega uksest välja.

    VastaKustuta
  4. Tule emaga meie öuele. Meil siin kaks armast punast kolmekuulist ja all lauda juures on neid veel. Punased pidid head hiiretööd tegema. Muidu jäävad siin nälga....Mingi vörk peale visata. Aga nad on julgemad kui tavalised laudakassid.

    VastaKustuta
  5. :D :D :D See ankeet oli küll naerukoht, absurdini ikka mindud. Vaja ikka uurida, kas tunned kasside hingeelu põhjalikult. Eks koguaeg on kasse, kahju küll, merekooli viidud. Meie pere otsustas seekord ühe tuttava kassi ühe poja sellest säästa. Nii et ilma igasuguse jamata ja põhjalike teadmisteta saame kassiomanikeks.

    VastaKustuta
  6. Vaata www.kassideturvakodu.ee

    Seal ei ole küll mingit erilist bürokraatiat ja kasse teve hunnik :)

    Liina

    VastaKustuta
  7. See laudakasside lugu viis mälestused lapsepõlve, kahju, et neid sealt kätte ei saanud. Nimelt meie esimene kass oli maalt vanaema juurest "laudakass", ei tea, kas vähem metsik või väiksem laut aga meil lastena läks paar tundi, et kaks kassipoega vana diivani alt kätte saada. Ja metsikumast neist sai voodi/diivani/sülekass, kes kunagi ei kaotanud oma metsikut loomust aga oli valmis olema kõige suurem sülekass ja kasvõi kutsikana järgi käima, et keegi ometi teda maha ei jätaks...

    VastaKustuta