esmaspäev, 19. august 2013

Modellindus

Meil on kodus üks teismeline, kes näeb üle keskmise kena välja ja unistab modellindusest. No ma arvan, et oma last võib kiita sips rohkem. Tegelikult ma arvan, et ta on väga fotogeeniline ja tal on olemas suurem osa modelli omadustest, mida vaja peaks olema.

Leidsin netist kogemata info,et Eestis on augusti lõpus toimumas suur modelliotsing ja pühapäeval 25.augustil on selle voor Tartus. No miks mitte proovida. Enne olime uurinud, aga takistuseks oli vanus, kuna nad alla 14 ei taha võtta ja pikkusest ka veidi puudu...ta hetkel veidi alla 170cm.

Nüüd aga otsivad nad just 13-20 aastaseid pikkusega 170-180cm.
No nüüd on minek. Anks on nii õhinas, et ei tea kuidas ta selle nädala üle elab. Loomulikult on põhiline teema juba mitu päeva see, kuidas saaks nädalaga 2 cm pikemaks kasvada ja probleem kui suur, et pole piisavalt pikk. Mina probleemi ei näe. Olen mina ligi 180cm pikk, kasvab tema ka. Eriti kui viimaste kuudega on vähemalt 5cm pikemaks venitud.

Igatahes minu jutuga polnud ta väga rahul, et pikkus on ok. Seega võttis preilna kätte ja kirjutas ise Evelin Mikomäele, et kas ta on jupats või võib tulla. Öeldi, et võib. See vastus sobis paremini kui minu oma :D

Eile osteti poest platformkingad ja harjutatakse kõndimist, sest castingul peab olema konts all. Selga tuleb panna midagi liibuvat ja juuksed peavad olema pestud ja lahti :D:D:D

Kui Tartu voorust läbi saada, siis finaal on Tallinnas 5.septembril. Ja peale seda tuleb Pariis ja Milano ja Peking. Ime ka et teismeline ära ei keera kui juba kuulutus on  sellise sisuga, et minesta kohe ära suurest põnevusest.

Muidugi oli vaja registreerimiseks saata fotod ja siis tekkis probleem, et mul siin palju pole selliseid, mida nõutakse ja kuna me hetkel teineteisest kaugel, siis ei ole mul võimalik uusi ka teha. Aga usun, et leidsin sobivad ja üleüldse loeb rohkem kindlasti esmamulje kohale minnes kui ainult foto vahendusel.


Eks näis.
Päris põnev.

2 kommentaari: