laupäev, 22. juuni 2013

Matkarada ja hambaarst

Küsiti mu metsatee ja hambaarsti kohta. Olen nõus lahkesti jagama infot,

Hambaarst on dr. Tafenau Blendent hambaravist. Asub Tartus Ropkamõisa tänavas. Siin nende tagasihoidlik koduleht.
http://blendent.ee/
Olen super rahul selle hambaarsti tööga. hakkasin seal käima juba teise lapse ootamise ajal kui tekkisid probleemid hammastega, mis nõudsid lausa AB sekkumist. Käisin edasi seal kui oli tita käes ja turvahäll näpuotsas. Käin ka nüüd kui see tita on juba kohe kohe 9 aastaseks saamas. Tema juurde on üle tulnud ka mu õde, kes on temaga väga rahul. Samuti mu tuttav oma suure perega. Kunagi ei ole tal paha tuju, alati on hea sõna ja hell kohtlemine. Kunagi ei pahandata kui auk on tekkinud, mida ei saa öelda just kõikide Tartu hambaarstide kohta. Olen saanud ikka väga nõmedat kohtlemist tunda.


Matka-metsarada aga asub Tähtvere vallas.
Tegemist on mõnusa loodusega. Vaikus, mets, kalatiigid jne.
Oh kuidas tahaks juba minna ja kõik üle vaadata. Vald on sinna pannud ka toredad grillimise ja piknikukohad.

Infot rohkem siin:
http://www.mehedliikuma.ee/tartumaa-liikumisrajad/rada/ilmatsalu_karevere_linnutee_tahtvere_vald.html

Hoidke siis hambad korras ja liikuge terviseks!

Kena laupäeva!





2 kommentaari:

  1. Kiired tänud! Sellenimelisest hambaarstist olen isegi kuulnud Tartus, nüüd siis teab.Head hambaarsti on alati kasulik teada! Ja need sinu metsateed on minu liikumispiirkonnast küll üsna kaugel, millegipärast arvasin et nad võiksid kusagil Ihaste kandis olla. Aga Ilmatsalus elab mu ...kunagilne! (sõprus lõppes varsti kui ta kuulis et nüüd Soomes olen) sõbranna , ja tema oli ka alati oma kodukandist võlutud.

    VastaKustuta
  2. Me ju samas facebookis. Seal, Ilmatsalu kandis elab lapsepölve söbranna M.Elmani tytre pere ja neil ratsutamistalu. Krissust oli just pilte Facebookis, löpetas pöhikooli.
    Ilmselt olete tuttavad.
    Nägin ajakirja, kus oli paeltest kootud kleit. Vapustav.
    Head puhkust!
    In.

    VastaKustuta