esmaspäev, 24. juuni 2013

Kooli lõpp


Kummaline kui Anks tuli täna koolist ja teatas, et homme ei peagi enam keegi kooli minema, et oli öeldud et kui isegi tulete, siis ärge midagi kaasa võtke. Ei mingit tunnistust, paberit, aktust....mitte midagi. Ei märki sellest, et ta on seal koolis käinud või väga tubli olnud.
No näiteks kui ta teeb matemaatikas kontrolltöös ilma tõlkimiseta oma klassikaalastele tuule alla, ise päris hästi aru saamata ülesande sisust, siis on ju tegija küll :D
Lihtsalt, et homsest olete vabad ja vsjoo. Kõik.

No oleks siis Gretelil sama. Ei ole. Ulme tegelikult, et teine klass peab koolis istuma kauem kui kuues. Kus on loogika? polegi.
Temal veel reedeni, mil toimub lõpupidu. Kummaline venitamine.
Ja oleks, et kontsert ja koju. Ei. Peale seda on mingid tervitusklaasid vanematega ja soovijatele ka õhtusöögid kuskil. Kummaline aga on see, et lapsed sel ajal korjatakse kokku ja viiakse kuskile mingi õpetaja valve alla.
Mina igatahes pole huvitatud. Käime kontserdil ära ja hiilime koju :D
Eestis alati tulid lapsed aktuselt, tunnistuste ja kiituskirjadega koju, sõime torti ja olime koos. Kuskile ära ei saadetud klassi õpetajaga, et vanemad saaksid omavahel klaase kõlistada.
Tegelikult pole Gretel ka sellest esinemisest väga huvitatud kui aus olla ja ma saan aru ka miks. Kui ta peab kahe nädalaga selgeks saama 5 prantsuskeelset laulu, siis on see pigem stress kui rõõm. Mõtlesin juba, et valetan ta reedeks haigeks ja säästan kogu kremplist. Kummaline on, et kuude kaupa ei tehta midagi ja siis 2 nädalat enne lõppu hakatakse lastele laule pähe ajama. Kuidagi kummaline.
Samas kuramus äkki räägitakse midagi tähtsat ja kui ei lähe, siis olen nagu lammas pärast ja ei tea muhvigi millestki. Samas ega ma ei usu, et keegi mulle ka miskist tõlgib. Viimasel ajal nagu üldse unustatakse ära. Küll pole ta vihikus mulle teateid esitatud ja küsitakse, et miks ma ei  vasta. Küll unustatakse kuskile vetsu maha.


Tahaks juba laupäeva, et kõik oleks mõneks ajaks läbi ja kimaks minema. 2515 km ja Tartu. Kuna sõidame Eestisse kahe autoga, siis pean kogu selle maa ise roolis olema. Saab olema väljakutse.
Tegelt on kuidagi ilge stress viimasel ajal. EI tea kuidas, miks ja mida ja kas tahangi.

Tsauki

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar