neljapäev, 30. mai 2013

Täiesti läbi omadega

Midagi tuli kallale. Mis on ei teagi. Tabas mind nii 5 päeva tagasi salaja kui tundsin, et kurk on kibe sips. Kuna mul on pisikesest peale olnud probleemid mandlitega ja need sisi viimaks eemaldati paar aastat tagasi, siis ometigi kurgujamad ei kadunud kuskile. Mul võivad valusad olla ka just need ära lõigatud mandlid.
Igatahes arvasin, et tegu lihtsalt meie eriti sittadest ilmadest tingitud külmetusega.
Järgmine päev oli väsimus. Järgmine tatisus. Kohutav peavalutunne ja pidev iiveldus. Teate selline tunne kui sul on kõht nii tühi et juba oksele ajab...aga täis kõhuga.

Jaksu pole üldse. Eile lihtsalt kukkusin voodisse ja magasin. Ärgates olid külmavärinad. Palavikku pole olnud sel ajal kordagi. Lihased valutavad.

Täna on niisugune nohu, et salvrätimäed juba terves elamises. Kurk kraabib ja ajab köhatama. Pea on paks ja terve keha on imelik, nagu oleks kergelt peksa saanud.
Saatsin Greteli kooli ja tagasi tulles tundsin, et enam ei jõua jalgu tõsta. Jää või keset teed istuma...400 meetrit ja ei jõua astuda. Süda on paha :S Isegi pesema ei jõua minna, pean vist laskma end vanni tõsta sest dušši alla ma ei jõua seista.

Lisaks on veel nii rõvedad külma ja kuumahood vaheldumisi.
Ei tea kas saabumas on keskiga :D



Ps. Minu võlud prantsuse ülevaatuspunktis ei toimi! Ülevaatuse aeg jäi siiski järgmise nädala neljapäevale. Vot sulle lööki allapoole vööd :D


Ja veel üks teema:



Proovin ise enda arvates minna odavama vastupanu teed ja tegin tasuta serverisse kodulehe. Esimese kustutasin ära ise kogemata.Teate ju küll. kirjutasin sellest. Teine kustutati ära  öösel teenuse pakkuja poolt kui koduleht oli üleval olnud vavevalt 7 tundi kuna ma väidetavalt rikkusin mingeid spämmi ja muid reegleid. Koduleht on taas läinud ja ma tean, et ei rikkunud mingeid reegleid päris 100%. Nüüd soovitakse, et muudan tasuliseks versiooniks oma kodulehe seal serveris ja siis saan oma blogi tagasi või kaotan igaveseks. Andmeid samuti enam kätte ei saa. Seega ka mu hoolikalt valminud postitused on läinud.
Loo moraal: maha visatud 6 päeva bloginokitsemist ja koodide kirjutamisi on mõttetu mahavisatud aeg. Ja seda selle paari euro säästmise nimel, millest lõpuks midagi välja ei tulnud.
Nüüd tellisin zone. ee lehelt endale domeeni ja majutuse. Koduleht on olemas ja ei kao enam kuskile....loodetavasti. Asja eest on makstud ja loodame, et see ka tagab toimimise.

Minu kodulehe aadress siis loodetavasti viimast korda: handicraftbyjane.eu
Kui nüüd ka midagi juhtub, siis loobun arvuti kasutamisest.

Koduleht hakkab olema blogistiilis, kus saab lugeda valminud töödest ja protsessist enesest. Blogisse postitan ma ka rohkem fotosid tehtud töödest. Samuti jagan ka oma kogemusi kasutatud materjalidest. Kui arvad, et see lehekülg siin FB-s või minu veebileht/blogi võib huvitada ka sinu tuttavaid ja sõpru, siis oled oodatud seda lahkelt jagama. 


  Facebook: https://www.facebook.com/HandiCraftbyJane
  Pinterest:   http://pinterest.com/HandyCraftJane/
  Etsy veebipood: http://www.etsy.com/shop/HandiCraftbyJane


Tsauka!






4 kommentaari:

  1. Sellest keskea kuumadest hoogudest ei tea ma midag, kuna söin looduslikke soija kapsleid yks päevas.Idamaa tarkus, aga aitas eestlast.
    Kurgule sobiks saialille kange tee ja neerud loputada peterselliga. Mul aitab ja mehel ka.
    Tervitusi suvest!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Suvised tervitused on juba parandava mõjuga, ausõna. Tuleks see soe tervitusega koos nüüd kiiremini kohale ka :D

      Keskiga oli naljaga pooleks öeldud. Mul alles homme tuleb vanusele 3 ette. Tahaks loota, et nii vara kuumahoogude pärast kartma ei pea ja tegu vaid lihtsa viirusega :D

      Petersell on kahjuks asi, mis mulle üldse ei meeldi. Isegi lõhn tekitab juba judinaid. Kardan, et tee puhul oleks sama effekt.

      Tervitades
      Jane

      Kustuta
  2. Meie tervisekeskuse koristaja rääkis, et temal oli esimesest suhtest kaks last ja sai just 30a ja tuli yleminekuperiood. Lasi eraarstil panna keeruka mingi toimeainega) uus mees oleks tahtnud temaga last, aga....
    No,imestasin ka, ei olnud veel kuulnud.

    VastaKustuta
  3. Kuna Prantsusmaal on tervishoius erialaarstid ka hästi kättesaadavad, siis ei tee ju paha kontrollida ära teatud löigud: kilpnääre, veresuhkur, rauasisaldus. Mulle just neid tehakse.
    Mina leian ka, et peale 30a on just see suure energia aeg, et jaksab lennata. Ma ise synnitasin alles 32 a.
    Tervis korda ja karjääri lendu!

    VastaKustuta