reede, 31. mai 2013

Teretulemast keskiga :D

Olen nüüd ametlikult keskealine :D Samapalju aastaid veel ja olen pensionär :D

Kunagi käisime ühe tuttava sünnal, kus terve öö grillpeol lasti ainult ühte laulu    " olen kolmekümnene, olen kolmekümnene". Sellest peale on mul täielik allergia selle loo vastu. Seega parem olen 25+5.

Kena õhtut. 

Ps. Haigus pole kuhugile kadunud. Enesetunne on kohutav. Ronin teki alla tagasi ja mõtlen uut käsitöölist postitust välja blogisse parem. Istuda ka ei jõua.
Tellimustööd ka heegeldada ei saa kuna lõngapakk Eestist ei jõudnudki kohale täna. Ma nii lootsin, aga ei . Istub kuskil Pariisi kandis kinni alles :S

Pps. Ülehomsest lubab ilusat ilma. Ma nii ootan!

12 kommentaari:

  1. Kulla Jane, hästi pikad ja pehmed sünnipäevapaid! Anna minna, tubli plika :-) põe nüüd kähku ja tublisti, siis roni teki alt välja ja tuld! Mägised kallistused ja palju jaksu Sulle!

    VastaKustuta
  2. Palju õnne! Ja ei ole sa midagi keskealine veel! Ma olen kuulnud, et 60 on uus keskiga :) No see on muidugi liialdus, aga minu meelest algab keskiga ikka kuskil 40+ paiku, koos keskea kriisi, kuuma-külma hoogude ja muude toredate "lisadega" :) Kahju, et sa oma sünnipäeval haigena pead virelema. Küll päike haiguse ära ajab ja siis saate sinu väärikat vananemist toreda pikniku või mõne muu mõnusa tegevusega tähistada!

    Kallistused äikesemürinat täis Eestist,
    Eva

    VastaKustuta
  3. Paneme suured sünnipäeva õnnitulused ka Inglismaa poolt sinu poole teele! Sellele lisaks paneme õnnesoovidega teele ka sooja ilma :)
    Seda ma kuulen küll esimest korda, et 30 keskiga on?!? Minu arvates on 30 just see kõige magusam vanus ja sealt edasi vaid magusamaks läheb :)
    Kiiret paranemist!

    VastaKustuta
  4. Karjääri tegemise aastad on just 30-40 aasta vahel!
    Önnitlused ja edu jätku!

    VastaKustuta
  5. Parimad sünnipäevaônnitlused Pariisi lähistelt!

    Kristi

    VastaKustuta
  6. Palju õnne sünnipäevaks! :)

    VastaKustuta
  7. Sünnipäevatervitused 40+ -lt! Teatan rõõmuga, et ülalnimetatuid sümptomeid ei ole veel ja tunne läheb aina paremaks!

    VastaKustuta
  8. Oh te olete nii lahedad! Suured tänud õnnesoovide eest. Terve tuba on õnnest lausa paks :D

    Muahhh!!!!

    VastaKustuta
  9. Luksemburgi kandist tuleb natuke õnne veel lisaks:)

    VastaKustuta
  10. Palju õnne! Ma ütleks, et oled ju nooruke :-) Keskiga on ikka 50 ümber, elame ju saja aastaseks ;-)

    VastaKustuta