esmaspäev, 22. aprill 2013

Muffininid ja juurikad

Leidsin internetist ilmatu hea muffinite retsepti. Tegin järjest lausa kolm korda. Muffin pole just teada mis dieettoit, aga lohutan end sellega, et kui jahu asemel on kaerahelbeid osa, siis vast on ikka veidi tervislikum kui ainult jahuga :D

Retsept pärineb siit: http://www.nami-nami.ee/Recipe/View/3489/Vaarikamuffinid-neljaviljahelvestega


Vaarikamuffinid neljaviljahelvestega

Koostis:
Kaunistuseks: vaarikaid
 
Mina lisasin veidi rohkem piima kuna tundus, et taigen muidu liiga paks. Samuti jätsin ära vaarikad, kuna neid lihtsalt polnud. Ja kattesse ei lisanud 3 spl suhkrut vaid hoopis 3 teelusikatäit. Esimese vormitäiega panin supilusikaga ja olid liiga magusad minu arvates. 12 muffini peale pole kindlasti vaja nii palju suhkrut laotada. Sõin ja kiitsin. Lapsed kiitsid ka. Kui ma ei jälgiks hetkel, mida suhu pistan, siis sööks ainult neid hommikust õhtuni. Tundub, et just see tegevus mind nii kaugele üldse viiski, et nüüd pean vaatama mis suhu rändab:D
 
Eile tõi naaber mulle kastitäie köögivilju. No ega ma täpselt ei teagi mida :D Seal on asju, millest ma pole kunagi süüa teinud. Seega vajavad tuvastamist veel, millega üldse tegu on. No paprika tundsin ära, fenkoli ka(pean tunnistama, et pole sellest kunagi midagi teinud ja ei teagi kuhu pista). Lisaks on veel mingid suured mustad läikivad köögiviljad, millest ma ei tea tuhkagi. Ja asjad, mis meenutavad kurki, aga pole see kurgid.  Ja siis veel mingid taimepealsed, mida siin poodides näen, et ostetakse palju. Mis need on ei tea, aga haiseb nagu petersell väga tugevalt ja ma pole kindel, et neist üldse midagi teha tahan.
 
Kui ära tuvastan, millega tegu, siis saan oma õe jõulukinki hakata kasutama. Selleks oli ju raamat, milles just prantsuse retseptid sees.
 
Kulinaarsete taakohtumisteni :D

4 kommentaari:

  1. Mul on tunne, et see must läikiv köögivili mida siin kirjeldad on eggplant (US) (Inglismaal kutsutakse seda aubergin-iks). Eesti keeles vist pommu või baklazaan. Juhul muidugi kui tegu ikka selle sama asjaga :)

    Need kurgi moodi asjad aga on arvatavasti courgetts (zucchini) ehk siis tsukiinid. Meile need maitsevad kuigi ega neil eriti mingit maitset ei ole. Meie tükeldame neid koos teiste köögiviljadega pannile ja hautame neid seal ning siis sööme. Mõnikord ka riivime toidusisse. Aga eks internetist võid leida igasugu huvitavaid retsepte, seda enam, et teil ju mingeid allergiaid või toidutalumatusi ei ole.

    Igal juhul, HEAD ISU :)

    VastaKustuta
  2. Kindlasti jah aubergine'id ehk baklazaanid. Need koori âra, lôika viiludeks ja prae ohtras ôlis pannil. ôli nad tôepoolest neelavad ohtralt. Olen vahel ka quiche'i pannud, annab huvitava maitse.

    Fenkolit tegin beebile püreeks, saad ühepajatoitu panna vôi ka ôlis praadida.

    Petersellitaolised taimed vôivad äkki sellerid olla?! Neid pannakse ka palju meie môistes ühepajatoitu.

    Edu,
    Kristi

    VastaKustuta
  3. Kui need kurgi moodi asjad tsukiinid juhtuvad olema, siis laste lemmik on taignas paneeritud tsukiiniviilakad. Segan sellise paksema pannkoogitaigna moodi taigna munast jahust ja veest, maitsestan soola ja pipraga, viilakad kastan segu sisse ja siis pannile. Nagu räimi praed põhimõtteliselt.
    Väga mõnus ju, kui naaber kohalikke juurvilju jagab, saadki eksparimenteerida asjadega, mis muidu ehk koju ei satukski, eksju!

    VastaKustuta
  4. Raporteerin:
    Käisin eile poes silmad lahti ja nägin ära, millega tegu. Teil oli täiesti õigus. Must on aubergine ja roheline kurgitaoline courgettes.

    Kusjuures see et toodi on tõeti lahe, sest poes ma ei osta elus asja mille otstarve mul selgusetu on ja mida ma valmistada ei oska. Nüüd on mul lausa nö kohustus midagi proovida uut :D

    VastaKustuta