esmaspäev, 22. aprill 2013

Blogistatistika

Vaatasin oma blogi statistikat ja ei suuda naeru pidada selle koha pealt, mis puudutab minu blogisse jõudmiseks kasutatud ostingusõnu googles. Või siis otsingud, millega on mu blogisse satutud.

Nendeks on :

*laevalt kotid

*eestist ära kolimine

1
*kuidas eestist kolida

1
*kuidas pesta parukat nii et see lokki ei läheks

1
*meie prantsusmaal

1
*miks kottides on valud

1
*oi issand! uskumatu, et ma üldse sinna lähen.

1
*pillid kotti ja kotid

1
*pillid kotti ja prantsusmaale

1
*prantsusmaale helistamine
*Kuidas toime tulla närvihaigega      
  
 Ehk siis kokkuvõttes on issanda loomaaed kirju. Kunagi ei tea, kas sinu blogilugejal on probleem parukaga mis pesus lokki läheb, või valutavad tal hoopis kotid. Kas ta ei tule toime närvihaigega või unustas ta oma kotid laevalt kaasa võtta :D:D:D::D:

4 kommentaari:

  1. Ma pidin praegu püksi laskma peaaegu :D:D Guugeldamine on ikka vinge leiutis :) (N.)

    VastaKustuta
  2. :D
    Väga hea! Miks on kottides valud?!!? :D Ja kuidas toime tulla närvihaigega... no ausalt ka!
    Mul on veidral kombel sellised märksõnad nagu "balleti käsipuu" ja "isetehtud lambikuppel"...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. :D uskumatu tõesti, aga nalja saab vähemalt :D
      Peab hakkama sinna ikka pilku viskama tihedamalt, saab vähemalt naerda korralikult :D

      Kustuta