reede, 26. aprill 2013

Kodulehe- turunduskriis

Sain viimaks ühele poole oma viimase aja suure käsitööprojektiga. Nüüd hakkasin siis mõtlema selle kompoti turundamise poole peale. Oma käsitöö ja oskuste müügi peale. Tegelikult ajab juhtme kokku.

Mul on asjad, mul on fotod. Mul on nüüd ka Facebooki veebileht. Mis edasi? Tean, et oleks vaja kodulehte, aga kas teha see nüüd nagu blogi vormis või teha müügileht või teha mõlemad. Turunduskoolitajad soovitavad teha mõlemad. Esiteks blogi, kus sa räägid asjadest ja loomeprotsessist lähemalt ja näitad palju fotosid. Teiseks facebooki fännileht, sest on ju teada, et facebook on elu :D
Ja kolmandaks müügileht kus on toode ja hind ja kontaktid, ilma pikema lobata.

Minu dilemma seisneb nüüd selles, et ma ei tea esiteks mis keeles hakata seda asja ajama. No siin ei saa ju eesti keeles veebilehte teha. Prantsuse keeles ma ei oska. No ok, inglise keeles. Aga siis peaks vist topelt kirjutama, nii nagu paljud teevad, et ühes postituses mõlemas keeles ülevaade, sest tegelikult on mul jälgijaid ka Eestis üsna mõnigi.

Või, et kuhu see veebileht nüüd siis täpsemalt teha. Millisesse keskkonda? No blogi võiks ma ju siinsamas bloggeris pidada. Mul tegelikult üks põhi juba olemas. Vaja vaid pihta hakata ja postitusi tegema.

Tegelikult kui teil on häid ideid, siis need on väga teretulnud. Või kui teil on mõni näide mingist heast veebilehest, mis teile meeldib, siis võib vabalt neid jagada minuga. Ehk tuleb mõni mõnus idee ja inspiratsioon ja teen asja ära.


Väike vihje ka sellest, mis projektiga oli tegu. Teate kui hea on kui kodus on olemas ilus inimene, kellega koos minna fotosid tegema. Agul ta küll punnis vastu, et  ei taha, aga kui valisin riided välja ja tegin meigi talle ja soengu ja läksime randa, siis hakkas kohe liigagi meeldima. Nüüd hakatakse meil modelliks saama. Ja tegelikult on Angelica väga fotogeeniline, seega miks ka mitte.
Igatahes pilgud olid garanteeritud. Kas teie ei vaataks kui tuleb üks üleni valges piiga, peas lilled ja käes lumivalge päikesevari. Jalutab mööda veepiiri ja tema kannul olen mina : fotokas käes, ronin mööda kive, rooman mööda muru ja käsin muudkui keerutada ja hüpata ja naeratada ja vaadata üles ja alla.

























Hetkel on tegemisel päikesekollane päevavari ja mõni muu huvitav asi veel.


Tsauka

16 kommentaari:

  1. Mina olen oma tehtud asju muunud ka sellisel lehel nagu www.alittlemarket.fr Tegemist on Prantsuskeelse lehega, kuid siin on ka turg suurem ning kohalik. Kirjuta inglise keeles, ehk laheb ikkagi:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ole sa tänatud info eest! Kui ma mingi lehe suudan leida tavaliselt, siis pole hullu, saan juba millestki aru ja tõlgin ja ok. Kõige keeulisem ongi midagi leida üldse :D

      Äitäh!

      Kustuta
  2. Vau! Selliseid asju oskad teha? Uskumatu...

    Ma midagi tarka ei oska soovitada, lihtsalt tahtsin öelda, et imeilus :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tuleb nii välja. Ise ka vahel imestan kui midagi uut proovin, et päris hästi tuli välja. Sellega olen 100% ise ka rahul. Ja eriti hea meel oli mul, et ma suutsin viimaks ometi mõne hea foto välja võluda :D

      Kustuta
  3. No sul on ikka tõesti superilus modell! Ja päikesevari on ju nagu mõnest filmist! Oled superandekas!
    Koduka tegemise osas ma kahjuks väga asjalikku nõu ei oska anda, aga ma mõtlen, et kõige mõistlikum oleks sul alustada inglise keelsest lehest (eestlased ju üldiselt oskavad inglise keelt), kus on pildid ja hinnad, sest sellega on ju tegelikult kõige kiirem, et sulle raha sisse hakkaks tulema ja äri käima läheks. Sealt edasi saad ju blogi ka pidada. Mu õel on Eestis toiduainetega kauplev veebipood ja tal on seal kõik ühes. Nii blogi, kui ka müük. Pilgu saad peale visata siit: http://www.umami.ee/ Eks see kodulehe tegemine ongi pidev areng, et muudkui sätid ja ehitad ja teed paremaks ja huvitavamaks.
    Edu ja õnne firma loomisel!

    Palju päikselisi tervitusi,
    Eva

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänan julgustuse eest. Kindlasti vaatan ka su õe veebilehe kohe üle :D See on tõesti aeganõudev. Ma juba 2 päeva jutti arvuti taga ja midagi pole veel õieti tehtud :D

      Ja sellega olen nõus, et küll jõuab kõike nokitseda. Kõie olulisem ongi hetkel hakata leidma potensiaalset klient ja oma oskusi reklaamida. Kül siis edasi läheb asi.

      Tervitan vastu !

      Kustuta
  4. Tuult tiibadesse!

    VastaKustuta
  5. väga kena, kuid soovitaksin ikka prantsuse keeles teha. ehk on mõni kohalik turg kus saaksid pakkuda, mingi käsitöö turg vms.








    VastaKustuta
  6. Kas oled kunagi etsy.com peale mõelnud? See on just nendele, kes oma näputööd üle maailma tahavd müüa. Ise olen selle kaudu nii mõndagi ostnud.

    VastaKustuta
  7. Väga ilus! Nii modell kui ka päevavari! :)

    VastaKustuta
  8. "Pealtnägijas" oli superlugu Kriss Soonikust, kes on leidnud oma nissi. Temal on oma toodetele yle maailma butiikid. See vihmavari kuulub ka sinna...
    ja huvitav oli fakt, et lisaks oma erilisele toote arenduse oskusele, pidi ta öppima lisaks Londoni körgkoolis turustamist.

    VastaKustuta
  9. Nägin seda klippi möödaminnes. Oli tõesti lahe. Peakski üle vaatama selle nüüd tähelepanelikumalt, äkki tekitab ideid :D

    Ma ise vist ei oska või ei julge nii suuri sihte seada nagu tema kohe alguses, et ainult parim ja ei midagi muud. Olen kuidagi kartlikum. Ehk on aeg ka hobuse selga karata ja piitsa anda :D

    VastaKustuta
  10. Sinu näputöö on tõesti kaunis, ja modell on tasemel! Jälgin nüüd huviga su edasisi ettevõtmisi, ise ka sai Eestis elades aastaid oma kunstkäsitööd müüdud, küll salongide vahendusel. Tore on midagi oma kätega algusest lõpuni valmis teha, ja veelgi toredam on tänaval kohata kedagi kes on selle toote ostnud ja rõõmuga kannab. Edu sulle!

    VastaKustuta
  11. a) mis ajaühikus mitu toodet sa teha suudad (ehk siis mitut klienti sul on näiteks nädalas või kuus vaja, et kõik maha müüa) - sealt siis hakka edasi vaatama, et kui palju auru üldse on vaja turunduse alla panna.

    b) palun mulle üks selline valge päevavari - täiesti tõsiselt. ma olen midagi sellist ammu tahtnud. mis maksab ja millal kätte saan :)

    c) müügiga on paar põhimõttelist küsimust -
    kui sa tahad teha pigem pidevalt midagi uut, siis on sul vaja sellist blogitaolist asja, kus siis uued asjad välja hõikad.
    kui sa oled valmis tegema regulaarselt ühte ja sama (aga väga lahedat) asja.. nagu näiteks see päevavari... siis piisab sellest, kui paned ühe korra püsti seda toodet tutvustava lehe, mille kaudu seda tellida saab. selle saad valmis teha mistahes keeles ja lasta siis mõnel asjalikul inimesel soovi korral tõlkida mistahes keelde.
    kui sa tahad teha äri, nii et raha tuleb ka ilma sinu pideva panustamiseta, siis leia omale tootja, kes suudab selliseid lahedaid asju sinu näpunäidete järgi valmistama hakata, siis korjad oma lehe kaudu tellimused ja tema toodab ja sina korjad vahelt oma tasu.

    variante on muidugi veel...

    VastaKustuta
  12. Sa oled ikka nobenäpp, midagi nii imeilusat oled valmis saanud! Ja modell on ka imekena, hea, kui selline kohe kodust võtta :)!

    VastaKustuta
  13. Sa oled ikka nobenäpp, midagi nii imeilusat oled valmis saanud! Ja modell on ka imekena, hea, kui selline kohe kodust võtta :)!

    VastaKustuta