neljapäev, 21. märts 2013

Diagnoos: prügikorjamise kergem vorm

Täna hommikul pesu triikides hakkasin mõtlema, et ma olen ikka täielik prügikorjaja. Tegelikult kui end välja vabandada ja asja kenamini sõnastada, siis ma olen lihtsalt inimene, kes näeb pidavalt enda ümber palju teiste jaoks mõttetuid asju, mida minu ajukene aga hakkab ümber töötlema millegiks uueks.
No kui teised oma tühjad munakarbid ära viskavad, siis mina tegin neist kaminasse süüteroose. Näevad ilusad välja ja on ka üpris head oma funktsioonilt. Nüüd sain teada, et uuema aja mall on kasutada selleks käbisid :D Pidid olema veel paremad :D Kastad aga kuivanud käbi vedelasse küünlavahasse, milleks kasutan küünaldest üle jäänud juppe ja voilaa :D

Kui teised viskavad veinipudeli korgid ära, siis mina kogun neid ka. No kuna ma ise ei joo, siis on see üsna keeruline, aga näiteks külas käies korjan ka kaasa. Ja nendest saab nii lahedaid asju. Arvan, et mu õde ei pahanda kui ma näitan siin tema värsket leiutist, mis on minu arvates lihtsalt nii fantast lahe, et tahan kohe endale ka.

Nimelt siis selline tore asi:
 
Konsulteerisin just temaga ja hea oli. tegemist pole kuumaalusega nagu arvasin algselt. Tegemist on märkmetahvliga. tegelikult ka geniaalne, sest sinna on ju ideaalne paber pista knopkaga, et oleks kenasti silma all.
 
Kuumaalused on need:
 
Või siis kui teised viskavad oma meetrised lõngajäägid minema, siis mina andsin need õele ja vastu sain sellise iluduse. Aega võttis see tal aasta, kasutades imepeenikest heegelnõela, tuhandeid lõngajuppe ja pusasid, millest ta need harutas. Kõik ruudud on eraldi tehtud ja kokku on neid kui ma ei eksi ligi 300. Kõik minu superlahedale ümmargusele voodile. Kahjuks on hetkel see kraam Eestis ja praegu pilte vaadates kohe tuli igatsus peale.

 
 
 
 No tegelikult on selle kogumise juures palju plusse. Lastega on näiteks nii hea meisterda kui leidub igasugu asju. Terevisiooni hommikuprogrammis eile just näitas kuidas teha vanadest lusikatest, pildiraamist ja tassist lahe seinapilt. Imelihtne ja effektiivne. Ja kusjuures poes on sellist tüüpi asju lademetes müügil ja ütleme just et hinnad pole väga soodsad. Ja kui ise teha, siis pole kellelgi sarnast.

No miinuspool on see, et ruumi võtab kõik. Kui me kunagi elasime pisikeses korteris ja kolisime majja, siis oli meil vaid 2 autotäit asju. Sõiduauto muide. + kaks last :D
Nende aastatega, mis me oma majas elasime on tekkinud kola ja "kasulike" asjade meeletu kogus. Ma ei tea kui ma kunagi pean seda kõike sinna sorteerima minema....see saab olema hull ettevõtmine. Sest kõike on ju vaja.
Nüüd siia kolides tulime autotäie asjadega.  Elamine oli suht tühi. Nüüd 5 kuud hiljem enam pole :D No ma üritan asja kontrolli all hoida. Mingi paari nädala tagant võtan ette sorteerimise ja loobin asju minema. Samas tunnen aga puudust paljudest Eestisse jäänud asjadest. Näiteks oli mul suurte purkide sees nööbilademed. Kokku kogutud. No ikka palju. No vahel oleks siin nii vaja mingeid lahedaid nööpe ja poes nagu ei ole ja vot tean et Eestis on mul ja kätte ei saa.

Kui ma saaksin teha oma unistuste tööd, siis olekski see vanade asjade ellu äratamine , taaskasutus ja käsitöö.

Hetkel aga kena päikselist kevadet!
Varsti jälle:D



4 kommentaari:

  1. Ooo, kui ägedad käsitööprojektid!!! Tõsiselt inspireeriv, sõrmed hakkavad sügelema..

    VastaKustuta
  2. Mul ka :D Nii palju asju tahaks teha ja proovida, et lausa hullus tuleb peale :D

    VastaKustuta
  3. Postitus nagu möödakarvapai :)

    VastaKustuta
  4. Loen ja mõtlen, et miks me küll Eestis ei suhelnud? Sinu nokitsemistuhin oleks mind ka rohkem näppe liigutama pannud :) Ääretult nobenäpne õde on sul ka!

    VastaKustuta