reede, 15. märts 2013

Ärritavad inimesed


Teate, ei tule ikkagi postitust Pariisi kohta. Tuleb hoopis ühe muu asja kohta, millele olen mõelnud juba tükk aega.

Nimelt ma loen üsna palju blogisid. Suures osas, või isegi enamus nende omi, kes on kolinud oma kodumaalt mujale riikidesse. Enamus on eestlased loomulikult :D
Mingi kuu aega tagasi leidsin aga ühe ingliskeelse blogi Austraalia neiust, kes kolis Šveitsi, täpsemalt Genfi. Seega suht lähedal minu praegusele elukohale.
Kui alguses ma lugesin ta esimesi postitusi, siis tundus ta väga huvitav inimene ja mul oli kahju temast kuna olen ise ka mõningaid temale omaseid tundeid tundnud. Eriti mis puudutab sõprade leidmise teemat.

Olen enne ka kirjutanud, et  minu sõbrad Eestist kadusid esimese siiatuldud nädalaga. Ok ehk teisega. Hetkeks on minu tihedas suhtlusgraafikus vaid mu ema ja õde. Jumal tänatud, muidu ikka kammiks vist jumala sassi :D Kaua sa proovid juttu alustada ja huvi tunda kui sulle samaga ei vastata. Mitu korda sa tahad kirjutada skype või FB kaudu, et hei kuidas läheb ja mitte saada mingit vastustki. Või kui saad siis sellise: kle tahaks küll hullult sinuga jutustada, aga mul pole aega hetkel, ma võtan ühendust. Ja siis on möödas 4 kuud ja ikka võetakse ühendust. Tänan tähelepanu eest kallid sõbrad!

Aga mitte sellest ma ei tahtnud rääkida. Sellest inglisekeelsest blogist ikka. Tagasi siis teema juurde. Selle blogi omanik kirjutab, kuidas ta ei suuda leida endale sõpru. Kirjutasin talle kommentaaridesse sõnumi, mõtlesin et ütlen midagi toetavat. Nüüd on aga mul tunne, et see inimene ei tahagi midagi muuta. Tema suur kinnisidee on ka see, et ta on vallaline ja et vallalised ei SAA sõbrustada pereinimestega, sest pereemadel on pidevalt lapsed sabas ja nad ei saa teha seda mida TEMA tahab. Ta lausa pani oma blogisse nimekirja tingimustest, milline peab olema tema sõber. Üks kriteerium oli ka see, et ta sõbral peab olema aega ja raha, et temaga restoranis käia ja poodlemas. J akuidas kõik inimesed on silmakirjalikud kui ütlevad, et neil pole aega midagi koos teha või kuskile minna, sest kui inimene tahab, siis ka ta saab.

Kui ma alguses arvasin, et ma võiksin sellise inimesega suhelda, siis nüüd ma arvan, et tal oleks vist psühholoogi abi vaja. Kui alguses oli mul temast kahju ja mõtlesin, et mul ju ka pole siin tegelikult tekkinud ühtegi sõbrannat, siis nüüd ma olen kindel, et pereemana ja isegi rahatuna on mul tunduvalt rohkem väljavaateid saada endale mõni sõber kui temal.
Ega minuga pole lihtne, aga sellised nõudmised on ulme. Ma ei leia, et ma olen alamklass kuna mul pole raha, et käia iga päev restoranis või klubides ringi hängida.  Ma võin olla vahel üsna vastik, aga ka superlahke. Kõik oleneb. Ma olen kaksikute tähtkuju pesuehtne esindaja. Vahel ma ei taha kedagi näha ja minu puhul pole probleemiks ka seda oma tuttavatele öelda näiteks kui nad tahavad külla tulla, aga mul pole tuju. No siinmaal oleks see katastroof. Mind pandaks Prantsusmaal vist vangi sellise käitumise eest :D Siin on ju kõik nii viisakad. Ma olen isegi pidanud olema sunnitud veini jooma külas kuna pööritatakse silmi kui ütled, et ei tarbi alkoholi.....oled ebaviisakas järelikult. Krt ma ütlen....ma ei joo. Üleüldse ma vihkan joodikuid ja olen täiesti selle poolt, et lõbus võib olla ka morsiklaase kokku lüües. Ja tegelikult on mu organism jõudnud selleni, et kui ma joon kasvõi pool pokaali seda KOHUSTUSLIKKU veini, siis järgmine päev olen ma teovõimetu. Ma sõna otseses mõttes suren ära. Vot nii mõjub kui oled 9 aastat peaaegu karsklane olnud :D

Nagu tavaliselt läks jälle jututeema käest. Igatahes loen ma seda blogi edasi ja isegi ei tea miks. Lihtsalt huvitav on vaadata kui kiiksuga võivad inimesed olla. :D

Sain valmis ka Greteli eritellimuse. Tuli ükspäev ja teatas, et nüd on mul aeg temale ka midagi kududa :D Joonistas paberile, vaatasime internetist ja ajakirjadest näidiseid ja selline ta tuli. Pildid on pandud ülesse sellised, mida ta lubas. Kuna tegemist on puuvillase lõngaga, siis tundub et kaelaauku tuleb panna üks paelake, hakkab kuidagi laiali venima.  Nüüd mõtlen, mida edasi. Ei saa kohe niisama istuda õhtuti teleka ees, midagi peab näpus olema.



 
Lehva, lehva!

15 kommentaari:

  1. Väga ilus kätetöö! Sa oled ikka maru andekas. Võib olla võiksid hakata sealsetel laatadel oma kraami müümas käima? Ma küll ei tea, kas seal on laatasid, aga kujutan ette, et suvel kindlasti korraldatakse seal väljamüüke.
    Nüüd aga sellest veidrast blogijast. Mind täitsa huvitaks see tema "õige sõbra nimekiri". Ma ei kujuta ette, kes sellise vingatsi sõbraks üldse tahaks saada? Oi, ma ei salli inimesi, kes ainult hädaldavad ja midagi enda aitamiseks ette ei võta. On loomulik, et kõigil on aegu, kui hing on täis ja elu ei lähe nii hästi, kui tahaks, aga siis ei tohiks ju jääda sinna hädaorgu passima vaid tuleks midagi ette võtta, et olukorda parandada. Ma hoiaks temast sinu asemel eemale. Selline tüüp on energia röövel ja lõpuks oled nagu tühjaks pigistatud sidrun. Samas, tema blogi lugeda on kindlasti päris huvitav. Just selles mõttes, et paneb imestama, milliseid veidrikke maailmas elab!

    Tervitades,
    Eva

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänan heade sõnade eest!
      Kusjuures Eestis ma käisin laatadel tegin sinna müügiks ning oma tuttavatele ka . Pidevalt oli tellimusi rohkem, kui aega neid täita.Siin ei oska kuskilt alustada, kõik ikka keeles ja tutvustes kinni hetkel. Eestis ei saanud päris oma töö väärilist hinda ka, siin käsitöö maksab...tuleb vaid leida need kes sooviksid.

      Mis puutub sellesse blogisse, siis proovisin leida seda õiget kohta, aga kuna ta postitab 2x päevas selle kohta kuidas kõik on nii lollid, siis ei leidnud seda rahakohta ülesse, see tingimuste värk on tal postitustes laiali kõik. Aga siit saab mingi osa kätte : http://ma-nouvelle-vie-en-suisse.blogspot.fr/2013/02/what-is-friend-part-ii.html
      Muidugi on mõni asi ka seal mis on õige, aga no selliste nimekirjade alusel ei leia ta kedagi omale sõbraks mitte kunagi. Eriti kui ta alustab tutvust inimeseda selliste ootustega kohe ja nagu midagi ei sobi siis ongi lõpp.

      Kustuta
  2. Kiikasin ka seda šveitsi tüdruku blogi ja paistab, et tegemist on lihtsalt hariliku eksemplariga sellest, et terve maailm on halb ja tema on ainuke perfektne lilleke keset p..amerd. "Küll meie oleme peened, küll meie oleme peened, laulsid peenikeste jalgadega sitaseened". Ära üldse lase oma zen'i kõigutada sellistest jaburustest. Sihukesi leidub igal pool ja alati.
    Väga ilus käsitöö :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Lugesin su salmikese kohe mitu korda läbi :D Nii lahe! Võtab täpselt kenasti kokku selel blogi sisu millest rääkisin:D

      Kusjuures nagu ma kirjutasin, siis esimesel korral ma tundsin kaasa, et tean, et on raske. Nüüd aga ma loen ja mõtlen, et no mul pole ju häda midagi...ma olen vähemalt sellistest kompleksidest vaba ja see teeb väljavaated hulga paremaks :D

      Kustuta
  3. Küll on kena see sinine värv ja muidugi jakike ka ;) Ehk tahad tõesti oma käsitööd müüa. Ma ei tea, kui tuttav oled näiteks esty keskonnaga.
    Ma hoian üldiselt kaeblevatest inimestest eemale, sest nad on sellised, kes justkui imavad minust kogu energia välja ning teevad tuju havaks. Parem ei suhtle nendega. Lugemine on kindlasti kergem ;) Ehk ka lootuses, et äkki asjad paranevad.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänan!
      Selle sinise värviga on mul mingi teema tekkinud viimasel ajal. See on selline türkiisikarva, pildil pole täiesti 100% õige, aga suht ligilähedane. Esimesena ostsin suuremale plikale sellist värvi teksad, siis väiksemale jope ja nüüd otsisin lõngakorvist ka seda karva lõnga. Muidugi tellija nõusolekul, kes on ka päris sinise fänniks muutunud.
      Etsy programmi tean. Lähitutvust pole teinud. Võibolla peaks tõesti uurima ja leiab mõnusa ja mugava lahenduse.



      Kustuta
  4. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  5. Muuseas. Minul näiteks on viinamarjadele ja ka veinile allergiline reaktsioon. Algab umbest teisest-kolmandast klaasist. Sa võid vabalt mingit sellist valget valet kasutada, aga siis pead viinamarjadest ka loobuma :P

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kusjuures valetada ei viitsi, sõitku seenele. Suurema osa ajast olen siis ebaviisakas ja ütlengi kasvõi sada korda, et ma ei tarbi alkoholi. Vaadatakse küll imelikult aga mul suht suva. Seda kohustuslikku klaasikest on ette tulnud kahel korral, aga valdavalt siiski pääsen :D

      Kustuta
  6. Kas tõesti peab viisakusest alkoholi jooma? Mina näiteks ei suudaks viisakusest tigusid syya Ilus jakike ! Oskaks ma ka selliseid asju teha !

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Siin pööratakse jah sellele veinitamisele minu jaoks ebanormaalselt palju tähelepanu. Mine kust tahes läbi, kohe pakutakse. Ei ole ka imelik kui selleks on pühapäeva hommik :D
      Mis aga puutub käsitöösse, siis on oluline vaid tahtmine. Küll sis tuleb ka välja. Seega julget pealehakkamist!

      Kustuta
    2. PS. Teod on head :D Aga näiteks rukkola, mida siin kahe suupoolega sisse aetakse, on mulle täiesti vastuvõetamatu salatitaim...juba lõhn ajab öökima, siis seda ei söö ma isegi viisakusest. :D

      Kustuta
    3. Mulle kunagi väga maitses, aga siis õepoeg ütles, et see salat on peki maitsega. Ja nüüd ei saagi enam süüa, tundub, et ongi:D

      Kustuta
  7. See blogineiu on ju lauas koomiline frukt:D
    Aga sõpadest nii palju, et selleks, et sõbrad kaotada, ei olegi vaja teise riiki kolida. Piisab ka nt lapse saamisest ja muutud nähtamatuks. Ja kusjuures - ma AUSALT ei räägi oma lastest ja koduelust ja oleks alati valmis ilma lasteta külla minema ja iga kell külalisi vastu võtma. Ei tea, miks see nii on. Aga usu, varsti leiad endale uued ja paremad!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kusjuures on tõesti :D Lugesin ta uut postitust ja ajas juba naerma. Nüüd on halvad kõik inimesed, kes pole sündinud soojadel maadel ega räägi inglise keeles. Lihtsalt matsikari ma ütlen :D

      Kustuta