neljapäev, 27. detsember 2012

Kuusest ja piparkookidest ja paljust muust

 Kõigepealt tahaksin öelda, et mul on väga hea meel selle üle, et nii mitu teist oma mõtteid mu eelmise postituse nutuhala suhtes avaldasite. Mitte, et mul oleks hea meel, et ka teil on selliseid hetki ette tulnud, aga ....saate aru küll. :D

Järgnev postitus tuleb pikk ja täis erinevaid teemasid. Olen nädal aega järjest üles kirjutanud  märksõnad, millest juttu teha ja seega on nimekiri kirju.

Esiteks tahtsin rääkida sellest kuidas ma avastasin, et ma polegi mitte just kõige saamatum inimesehakatis ja tegin valmis oma elu esimese piparkoogitaigna. Asi polnudki eriline raketiteadus, eriti tänapäevaste võimaluste juures. Ehks isi valmis vahtrasiirup, Eestist õe saadetud piparkoogi maitseaine, jahu+ veel paar asja ja valmis ta oligi.  Maitses hästi nii enne kui peale ahju panemist :D Seega tänan retsepti jagamise eest. Viisime ka ühele tuttavale perele neid maitsta ja otsas nad olidki.

Teine asi oli jõulukuusejutt. Teate kui kummaline on avastada, et selleks et kuuske tuppa tuua peab minema poodi ja selle OSTMA. Ma pole kunagi pidanud kuuske ostma. Kas oleme selle saanud mu ema juurest maalt või ka viimastel aastatel oma krundi äärest, kus kuused juba suht õige pikkusega, et need sobiks jõulupuuks. Ja nüüd siis  käisime aianduspoe juurest platsilt kuuske toomas. Esimene kord ei läinud õnneks kuna 60 eurot puu eest oli mulle nagu hoop makku ja tagasi koju me tulime. Loomulikult kuulsin ma 2 nädalat jutti Greteli kägisemist, et kuuseta pole jõule.  Teine kord käis härra abikaasa ja tuli koju sest ikka kuramuse kallis oli ja pealegi ei suutnud veel valida ka . Kolmas kord läksin lastega ja jõudsime just nii, et vaatasime paar kuuske ära...hinnad nii ca 30 euro ligi...ja siis pandi uksed kinni hilise kellaaja tõttu ja oligi kuusemüük läbi. Neljas kord läksime kõik koos eesmärgiga kuusk ÄRA osta ja nii me tegimegi. Autost välja astudes vaatas platsi keskelt meile otsa just meie kuusk, ilus ja tihe ja mis ka oluline hinnasildiga 18.50 :D JA pikemalt mõtlemata oli ta meie oma. Ja nüüd siis toas oma uhkes ehtes. Oleme väga rahul. Ps. hetkel olen ma ka nende kivipõrandatega rahul kuna nii hea on okkaid koristada kokku ;D Eestis olid vaipadest välja turritamas okkad veel imekombel mõnikord jaanipäeva paikugi :D

Vahepeal saime ära tähistada veel ühe rõõmustava sündmuse, milleks oli see et Angelica sai 13 aastaseks. Ei tea mina kust sai mu koju nii äkitselt kaks nii suurt last. Vahepeal vaatan kõrvalt ja mõtlen, et kust ometi nad ilmusid siia :D Sünnipäeva tähistasime vaikselt jäätisetordiga oma kodus. Veidi oli kurvake kuna siin pole veel sõpru, aga lubasime et kui läheme Eestisse, siis saab ta seal oma peo maha pidada.

Teate järgmine teema on see kuidas siinmail poes käiakse :D No ma ei maini muidugi pikemalt seda, et korvid...need suured metallist ostukärud...need on ääreni kaupa täis inimestel, mitte nagu eestlastel Eestis et veidi põhjas sest raha pole lihtsalt, et rohkem osta. Tahtsin aga seda mainida, et kui esimest korda käisin ja nägin, kuidas minu ees olev inimene topib aga kaupa järjest oma käes olevasse kilekotti, siis tundus asi ikka väga kahtlane. Eestis oleks sekund hiljem juba inimene olnud turvaruumis alasti kistud ja vargaks tembeldatud ja kongis olnud :D Siin aga on see täiesti normaalne. Inimesed panevad isegi asju taskusse ja kassa juurde minnes kougivad välja, et siis maksta. Minu jaoks väga veider :D Arvan, et mul läheb veel palju aega enne kui ma jõuan selliste harjumusteni.


Järgmine teema on ummikud. Ja siinmail neid jagub :D Ok, ega ma virisegi, aga ükspäev oli suht naljakas juhtum. Sõidame siis kodu poole ja härra on roolis ja mina kõrvalistmel ja äkki näen, et ees järjest kaherealisel teel panevad autod ohutulesid peale. Ega ma siis teadnud, et see tähistab ummikut. Ok tehti selgeks, nüüd tean. Mis ajas aga mul ikka karva turri oli see kui eesolev auto sõitis end täpsel keset teed, no nii et radade vahet tähistav joon jooksis auto alt läbi. Mina läksin kohe eestlasele kohaselt närvi, kuigi polnud isegi roolis ja hakkasin sajatama, et sõida mööda , mingi loll on ees, kuramus purjus on või. Sellepeale teatas härra abikaasa, et siin ongi nii, et sõidetaksegi keset teed, sest miks peaksid mingid tagapoolt kohale kihutanud paarutajad saama sinust ettepoole, et siis pärast hakata niigi ummikus olevatele autodele vahele süstima.  No see oli ka hea teadmine, sest ma oleks ise roolis olles näpu püsti pistnud ja kaapetanud minema :D:D:D




Jõulujutt tuleb järgmises postituses ja ka see, et ma sain Eestist superhüperdupersuper paki :D Seniks aga heips!

2 kommentaari:

  1. Oi-oi, kuidas ma nüüd seda järgmist postitust ootan ;-)

    Aga muidu:
    Aplaus kokatädile piparkoogitaigna eest. Uuel jöulul saad meie kandist tellimuse :-D Ja kuna me nii lähedal pesitsevad kliendid, siis tooge äkki ise ära ka! Hi-hi
    Kuuse eest ka aplaus. 60lt 18 peale minna pole paha saavutus! Mina olen ka kaks aastat jutti super hea hinnaga kuuskede otsa komistanud. LIsaks heale hinnale on puud kohevad ja püsivad pikalt ka.

    Angelicale takkajärgi kuhjaga önnesoove ja lootust, et uued ja vahvad söbrad ei lase end kaua oodata!
    Mönusat aastalöpu tiksumist ja uute ridadeni!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Äkki ma peaksin hoopis looma teenuse, mis sisaldab endas seda, et võtan kaasa vajalikud vahendid, sõidan soovija kodusse ja õpetan tegema piparkoogitaigent :D Väga lõbus töö oleks :D Uued tutvused ja pidev piparkoogilõhn ninas :P

      Kustuta