reede, 23. november 2012

Ootan tuult, olen laev, mis on eksinud teelt.....

Teate küll ju seda lugu. Ansambel Jam laulis seda aastaid tagasi ja oli väga popppp. Tegelt olen kohvinäljas eestlane, kes ootab pakki, milles on minu lemmik Pauligi kohvipakk ja eestikeelsed jõuluajakirjad. Loodetavasti jõuab kohale ka. Minuga on lihtsalt see lugu, et ei maitse ükski teine kohv kui ainult see pruunis pakis Paulig Classic.
Asi pole sugugi selles, et ma olen nüüd Prantsusmaal ja siin pole midagi. Eestis ka ei ole midagi muud, mis mulle maitseks kui ainult see üks ja ainus. Ostsin mingisuguse kohalikust poest, aga no andke andeks vabandage väga...fuuuuhhh. No ja ajakirjad. Neid ma ootan ka väga. Õde, kes mulle paki kokku klopsis, tegi enne saatmist kvaliteedikontrolli ja ütles, et väga hea kraam. Seega on teel siia üks mõnus ports lugemist. Ja loomulikult lastele Kumakese ristsõnad. Piparkoogimaitseaine tellisin ka. Selgus ju eelmise postituse tulemusena, et siin pole piparkoogikultuuri eriti. Kindel on aga see, et tegemata nad ei jää. Küll ma ära õpin selle kunsti :D Ja kuna selgub, et siin maal on ka ikka käsitööhuvilisi, kes soovivad mu loomingut soetada, siis paluti mul teha koduleht, kus saaks näha asju, mida ma teen. Seega tegelen nüüd ühe ülevaatliku kodulehe tegemisega. Ps. Jube väsimus on peal. Kogu aeg. Ei teegi nagu eriti midagi, aga ärgates on ka tunne nagu oleks peksa saanud. Kell 2 päeval keeraks uuesti magama juba. Vastik. Päikest pole mitu päeva olnud juba, võibolla sellest.

6 kommentaari:

  1. Hahaa, mu ema saatis mulle hiljuti täpselt samasuguse kohvi :) Ja kamajahu ka! Jõuluajakirjad on hea idee, peaks kah tellimuse sisse andma ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kamajahu on asi, mida loen, et soovivad paljud eestlased. Minule kahjuks või õnneks see eriti ei sümpatiseeri ja seega jääb ruumi muudele asjadele :D Aga see kohv on tõesti imehäääää

      Kustuta
  2. Sul on tore blogi! Elan teie elu alustamisele uues riigis kaasa! Olen ju ise sama läbi teinud kolm aastat tagasi. Kuigi ma arvan, et Inglismaale kolida on palju lihtsam, kui Prantsusmaale. Juba poodides siltide lugemisega pole probleeme.
    Kohvi "näljast" saan ülihästi aru. Minu lemmik oli Eestis Löfbergs Lila ja alguses palusin alati külla tulnud sõpradel seda kaasa tuua. Inimene harjub aga kõigega ja mingil hetkel avastasin, et täitsa OK kohvi saab ka kohapeal. Tuleb ainult vaadata, et oleks 100% Arabica kohvi ja röstimisaste oleks 3. Kui need klapivad, siis on kõik hästi :)
    Edu kodulehe meisterdamisel! Tore, kui tegevust on.

    Palju tervitusi,
    Eva

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänan kaasa elamast :D Arvan, et peamine erinevus ongi keeles. Õigemini meie puhul selle oskamatuses, aga kuna ma olen keeltega olnud suht sõber kogu elu, siis arvan, et saan hakkama ka selle põristamisega mida prantsuse keel nõuab :D

      Kustuta
  3. piparkoogitainast või vaadata IKEA söögiletist.

    VastaKustuta
  4. Tänan soovitamast. Kui kuskilt mõne IKEA leian või sinna satun, siis kindlasti vaatan järele!

    VastaKustuta