esmaspäev, 25. september 2017

Uue hooga?

Minu viimasest postitusest on möödas juba piinlikult kaua aega. Viimases postituses kirjutasin sellest kuidas alustasin FitLapiga kaalu alandamist. Läks kenasti. Mai kuuks oli kadunud 8 kilo. Siis aga juhtus see, millest nüüd võin ka kõva häälega rääkida. Juhtus see, et varsti on meie pere veidi suurem. Nii ühe tite jagu.
Paari nädala pärast olen omadega poole peal :D
Kuna enesetunne läks 7 nädala paiku nii halvaks, et ma ei suutnud muud teha kui iiveldada, siis kadus 3 nädalaga veel 4 kilo.
Seega 80 kilo oli muutunud 68-ks. Iiveldasin mitu kuud. Hetkel on enesetunne parem, kaalu on juurde tulnud veidi. Olen raseduseelses kaalus tagasi.
Tegelikult tahaksin uuesti blogima hakata, aga ei tea nüüd mida teha. Siin on ju mul blogi olemas, aga ma tahaks kirjutama hakata just rasedusest, oma hullust perest ja tulevikus siis sellest kuidas on olla kolmelapseline. Kardan, et siinsed praegused külastajad ei viitsi sellest lugeda. Algselt oli see ju meie Eestist lahkumise lugu. Samas see lugu on läbi. Kas peaks olema ka blogi?
Mis te arvate?
Ja kui te arvate, et peaks tegema uue, siis pakkuge nimesid ...blogile :D ...beebi nimega saan ise hakkama. Nimi peaks olema minulik, selline parajalt paks ja parimates aastates.....

7 kommentaari:

  1. Minule meeldiks küll teie perest edasi lugeda. Vahet pole, kas jätkad seda blogi või alustad uut. Mulle sellised igapäevaeludest rääkivad pereblogid meeldivad. ☺

    VastaKustuta
  2. Plaktsutan!

    Ma arvan, et päris uut blogi ära küll tegema hakka.. kui on soov midagi muuta, siis muuda nimi ja too postitused üle. Las lugu läheb ikka siin edasi :)

    VastaKustuta
  3. Mina arvan, et ka uus beebi ja pere lood võiks jääda siia samasse. See kõik on ju teie pere lugu.

    VastaKustuta
  4. Tore beebiuudis! Ja jätka ikka siinsamas, see on sinu blogi ja sinu lugu, sinu "hullu" pere lugu :) Mina ootan küll jätku.

    VastaKustuta
  5. Oi mina loen ka, lihtsalt ei jõudnud nii ruttu veel kommenteerida :)
    Palju õnne sellise suurepärase uudise puhul ja ilusat beebiootust. Tore et blogi taas ellu ärkab :)
    Jään uusi postitusi ootama.

    VastaKustuta
  6. Mina jätaks kindlasti vana osa alles, see ju ajalugu. Kõige lihtsam on lihtsalt blogi nimi ära muuta, aga sel juhul oleks küsimus, kuidas vanad lugejad sind siis tulevikus üles leiavad, kui seda aadressi enam järsku pole... Ise loen readerist, sinna uue aadressiga vist enam ka ei jookseks.

    Nii et kui sa tingimata uut blogiaadressi tahad, siis oleks kindlam uus blogi teha ja kas siinsed postitused sinna eksportida või siis lihtsalt seal jätkata :)

    /kirjutasin selle kommentaari valmis tol päeval, kui postitus tuli, aga unustasin "avalda" vajutada :D/

    VastaKustuta
  7. Nii tore uudis!
    Kõige lihtsam on tõesti blogi ümber kanda, et vanad lood alles oleks. Ma just hiljuti tegin nõnda ;-) Aga anna siis teada, kuhu läinud oled, sest readerid ei teaks muudatusest midagi.

    VastaKustuta