teisipäev, 27. mai 2014

Eestlased Austraalias

Hei

Juhtusin just vaatama saadet : eestlased Austraalias ja ......sealt ta tuli

...rahutus hinge. Selline nagu kord varem juba olnud. Siis kui kotid kokku pakkisime ja Prantsusmaale kolisime:D

Tahaks midagi uut.
Huvitav, kas mul on mingi häire. Mingi aasta vanemaks saamise oma vist :D

Mul muide on 3,5 nädalat nüüd vabu päevi ja puhkus. Seda on näha ka ilma järgi. Täpselt nagu aprillis, nagu hakkas mu puhkus, päike kadus ja pilved tulid. 2 nädalat järjest.

Muide Tikker, lugesin uudist :D FB on elu. Palju õnne!
Vahel on nii tore lugeda, kuidas unistused täituvad.

Igatahes uuel nädalal kutsuti mind kooli 1-4 klassi lastele esmaabi koolitust tegema. Ja kuna ma ei oska öelda ei, siis nüüd on närv sees. Aga mis seal ikka. Parim kaitse on rünnak.
Sain ma saalitäie inimeste ees laulda laulu, mille viisi ega sõnu ma ei teadnud....asi siis 80-le lapsele 112 selgeks õpetada :D

Ja lõpetuseks. Lubage esitleda mu nunnut, mille üle ma nii õnnelik olen.  2 korda selle kevade jooksul on külm ta ära võtnud ja nüüd visaduse tulemusena taas uued oksad kasvatanud  ja õitseb. Täpselt nii palju ongi õisi kui fotol ja ma käin neid iga 5 minuti tagant vaatamas :D


6 kommentaari:

  1. Ma nägin jah, et sa laikisid :P Ise ka imestan, et nii hästi läks :D Ideaalne töö mu jaoks, tõesti.

    VastaKustuta
  2. Tead, mu hommikukohv on ikka umbes 250-300ml tassis olev kohv mitte espresso. ;)

    Küll see ilus ilm ka tuleb, peab tulema.
    Ma sel aastal puhkan juhtajaga samal ajal, sest eelmisel aastal nägin, et alati kui tema puhkab, siis on tõeline suvi. Seda näitas ka tema kevadine puhkus!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No arvestades, et ametlikult hakkab mu puhkus 1. juuni ja praegu on lihtsalt vabad päevad, siis pole ju midagi veel katki. Lootus sureb viimasena :D

      Kustuta
  3. Eestlane Austraalias
    Ma ei ole suur rännumees, aga nüüd, kui ma tegin Austraaliaga otsa lahti, näen, et on võimalik ka Eestiga võrreldes teistmoodi elada. Nüüd tahaks rännata ja näha, kuidas veel on võimalik elada.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ja ma soovin südamest edu! Ma imetlen inimesi, kes julgevad proovida. Ükskõik milline sisi lõpptulemus on. Kahjuks on niisama virisejaid rohkem kui neid, kes julgevad midagi ka ette võtta. Ja kui mitte ära kolida, siis võib selle ju reisimise alla liigitada :D

      Kustuta
  4. Ma loen küll lootusetult hilja seda postitust ja ma ei ole veel lugenud ka edasi, kuidas teie elu on läinud, aga olen Austraalias perega (kolisime siia peaaegu 4 aastat tagasi) ja nüüd kiheleb taas Euroopasse ja justnimelt Prantsusmaale. Googeldades leidsin selle blogi ja oi kui pettunud ma olin, et tagasi kolisite (sest see toob endale ju ka hirmu nahka, et äkki see keel ikka nii endale kui ka lastele liiga raske). Mul ka blogi, aga kinnine, kui soovid lehtiseda (kuigi ma nüüd enam väga palju ei postita), siis kirjuta mulle! :)

    VastaKustuta