reede, 16. mai 2014

Ahnus, maasikad ja konnad

Ahnus on hirmus asi. 
Selle teadmiseni jõuad siis kui õde pakub maasikataimi. Lähed ja kaevad veidi endale. Siis tuled koju ja lähed 24 tunnist valvet tegema, peale mida tuled koju ja istutad...istutad...istutad...päikeseloojanguni istutad...100+ taime...
Kui nüüd ka suvel ühtegi maasikat ei saa, siis kolin annelinna paneelikasse elama...

Ps. Kes oma konnad mu aeda ära kaotas...korjaku kiiremas korras kokku. Kutsumata on ebaviisakas tulla võõrasse aeda hüppama. Mul juba karjumisest hääl ära 

3 kommentaari:

  1. Konnad on kasulikud, sest söövad ära teod, mis muidu sööksid ära sinu maasikad.

    VastaKustuta
  2. Konnad on kasulikud, sest söövad ära teod, mis muidu sööksid ära sinu maasikad.

    VastaKustuta
  3. Katse2.

    Blogger on vist solvunud minu peale, et ma wordpressi kolisin ja seetõttu mu kommentaare ei avalda.

    M.

    VastaKustuta