kolmapäev, 1. jaanuar 2014

Heips

Kallid blogilugejad.....

kui siin veel keegi käib üldse...olen ju ma teid täiesti unarusse jätnud.

Head uut aastat!

Elu on olnud keeruline viimasel ajal. Ei oskagi kuidagi millestki kirjutada. Vahel ei tahagi.
Lugesin just Mäemamma postitust ja mõtlen nüüd.
Ma ei teagi mida ma täpselt tahan, aga tundub, et see mis siiani on olnud enam ei sobi. Mitte midagi ei sobi. Muutust tahan.

Milline see olema saab ei tea.


Seega head uut aastat soovides soovin tegelikult ....Paremat uut aastat !

Ja kuigi ma pole sattunud ka te blogisid lugema, siis nüüd tuli tahtmine veidi kiigata, mis on ka teie elus juhtunud...

tsauka!




4 kommentaari:

  1. Oi kas te olete nüüd ka kutsu omanikud?
    Käin ikka tihti siin piilumas, et teada saada kuidas teil läheb? Kas sa Prantsusmaad taga ka igatsed?

    Ilusamat, paremat ja muutusterohket uut aastat teile!!!

    VastaKustuta
  2. Head uut ka minu poolt :)
    Kui tahad oma mõtteid või kahtlusi või lausa muresid kellegiga jagada, siis võid mulle kirjutada!

    VastaKustuta
  3. Head uut aastat minugi poolt! Jälgin ikka Su käsitööd ja ei jõua ära imetleda ;-)

    VastaKustuta
  4. Paremat uut aastat, nii nagu soovitud! Anna ikka vahel endast märku ka, :) !

    VastaKustuta