esmaspäev, 7. oktoober 2013

Sitturist nurrmootor

Ilus nunnu ja nurrub kenasti, aga samas läks mu magamistupa ja lasi nurka.

Kass-sittur.

Esimesel korral lasi nurka= jumal tänatud, kiire koristus. Arvasin, et ju siis oli uks kinni vahepeal ja ei saanud liivakasti.

Teine kord kui avastasin oli roninud voodisse mu õe aasta aega heegeldatud ja siis mulle kingitud lapitekile ja lasknud sinna juba 3!!!!!! korda, nii et pesin öösel tekki ja lootsin et pesumasinast ei tule välja 5x mõõtudelt vähenenud linik. Pessu läks ka tekikott ja tuulduma tekk kuna plekki polnud aga hais küll.


Hakkasin magamistoa ust kinni hoima.

Eile õhtul käisin midagi otsimas ja jätsin ukse lahti nii 10 minutiks. Härra hakkas magama minema ja hea et kohe ei hüpanud hooga voodisse. Eelmise õhtu kate veel kuivas ja panin uued tekid ja tekikotid ning kenasti oli taas käidud ja hunnik lastud.

Minu kannatus hakkab otsa saama....

Terve elu ei saa nii ka, et mu uksed peavad kinni olema kõik. See pole mõeldav.


PS.Käisin tööintervjuul, läks hästi. Kui ütlen täna oma "jah", siis olengi tööl.


PPS.
Sain mingi rõveda tatitõve külge. Neljas päev on juba kehv olla. Pea paks, silmad kipitavad, kondid valutavad, kurk kraabib. Tundub, et see suurepärane eestimaine kliima on mulle ära teinud 1:0.

4 kommentaari:

  1. Meil on kunagi kass kes ideaalis oleks pidanud oma hädasid tegema õue aga ta nagu kiuste ei teinud. Kui pisike oli, siis oli meil muidugi liivakast toas aga ta ikka sittus sinna kuhu tahtis. Mõtlesime, et siis järelikult tuleb õpetada teda õue oma hädasid tegema aga ta ei teinud õue kah. Kui õuest tuppa tuli, siis sittus ikka tuppa. Ajas ikka vihale küll... Hoidsime siis kassi võimalikult palju õues (võtsime ta suve alguses) ja lootsime, et ehk teeb õue oma junnid aga ikka nii kui tuppa korraks sattus oli ta jälle oma hädad tuppa teinud.

    VastaKustuta
  2. Eks seal kasside hoiupaigas läks tal midagi paigast.....
    Meie punased vallatud ja kaunid veel saadaval.

    VastaKustuta
  3. Kas Eestis pole neid loomapsühholooge?
    Muidu ma konsulteeriks ka tavalise loomaarstiga.
    Äkki püüab kass uut eluterritooriumi ära märgistada

    VastaKustuta
  4. Hetkel on asi paremaks linud. Vahel käib kahtlane nägu peas, aga hetkel on kolmas päev hunnikuvaba. Loodame et saame asja kontrolli alla!

    VastaKustuta