reede, 9. august 2013

Mida sööb eestlane?

Õige vastus on : teist eestlast. Vähemalt hetkel.

Viimasel kahel päeval on Eestis kirgi kütnud blogija, kes registreeris end Facebooki emmede foorumisse selleks, et siis avaldada seal kuuldu ja nähtu. Eesmärgiks oli aga  sel naisterahval, mitte midagi muud kui kirjutada äärmiselt mõnitav artikkel sealsete emmede- liikmete kohta.

On ju ennegi ette tulnud, et jaotatakse igasugu noorte emade rumalana tunduvaid küsimusi ja naerdakse nende üle. See artikkel aga oli ehtne näide sellest kui kitsarinnaline võib olla üks noor naine, ise veel lubage mainida raseduse lõpujärgus tulevane ema.

Minul oli seda lugedes häbi. Häbi olla eestlane.

Äkki peaks ka võtma üle sellise stiili oma pahaste blogilugejate suhtes, lubage tsiteerida tolle loo autorit: "Raske on see enda õigustamine idiootidele. "


Seega kõik, mis ütlen mina tulevikus on puhas kuld ja kui teile see ei meeldi, siis sorry, aga olete ise idioodid.

Ja jah. Tundub, et kuulsus ja temast rääkimine olidki eesmärgiks ja mina nüüd oma postitusega aitan sellele kaasa, aga no hoia mütsi mis troppe on ilmas olemas.


Edit:

2 tundi hiljem : Olen jõudnud tema blogi veel lugeda. Tegelikult kirjutab ta päris hästi. Ega selleta ei oleks ta Naistelehe ajakirjanikuks ju saanud. Kui poleks seda ühte mõnitavat artiklit, siis peaksin teda isegi normaalseks inimeseks. Anname inimesele andeks....tundub, et ka talle on rasedus pähe löönud, aga ta ise ei saa sellest veel aru.

7 kommentaari:

  1. Maitsed on erinevad. Mina loen Marianne blogi juba ammu ja minule on nii tema kui Daki kirjutised alati meeldinud. See viimane kirjutis oli aga nii ehedalt naljakas et ma lausa kiljusin arvuti taga. Ilmselt olen ise siis ka sama sorti, sest ikka selliseid nõmedusi ja grammatilisi kirjavigu jne, no stiilist ei saa rääkidagi - no vabandage väga! Kas üksteist sööme v mitte, aga no eestlane võiks ikka emakeelt arusaadaval kombel osata nii sõnas kui kirjas. Ma niiväga selle emmenduse peale ei rõhugi - igale emale on oma lapsuke ja tema probleemid maailma tähtsaim asi. See on hell teema.

    VastaKustuta
  2. Mina olen selle noore naise blogi juba pikemat aega lugenud ja mulle ta huumorisoon väga meeldib. Tal on oma stiil ja minu avates väga tabav. Ok, kohati ka noor ja kõik tema teemad mind ei huvita aga minule on ta jätnud positiivse ja otsekohese noore naise mulje.

    Mulle meeldib kui on inimesi, kes julgevad oma arvamust avalikult avaldada, vaatamata sellele kas need arvamused siis teiste omadega ühtivad või ei.
    Lugesin ka seda siin nimetatud postitust. Kuna ma juba olin tuttav tema huumorimeelega siis minu arvates oli see väga hästi kirjutatud. Ok, võib olla oli natuke liiale mindud aga see oli ju naljaga kirjutatud ja tegu tema isikliku blogiga (ma alles hiljem sain teada, et lugu ilmus ka Delfis ja see ehk andis asjale natuke teise maigu) ja seega ei näinud ma küll, et ta kedagi nüüd nii hullult seal mõnitanud oleks.

    Mulle meeldis ka väga tema järgmine postitus kus ta enda kirjutatud püüdis lahti seletada.

    Ma arvan, et ta oleks pidanud nende naiste nimed panematta jätma, oleks olnud vähem isiklik.
    Probleem millest ta kirjutab on ju aga täitsa olemas.

    Minu arvates ideaalne materjal heaks sketch show-ks. Vähemalt Inglismaal küll. Aga jah kuna Eestis on levinud vaade, et eestlane sööb teist eestlast siis siin sellist huumorit ei osata hinnata (õigem vist oleks öelda sellest aru saada) ja seega kohe tekib kaks gruppi inimesi (pooldajad ja vastu) kes siis üksteist mürgiste kommentaaridega sööma hakkavad :)

    PS. Ma lugesin nimetatud postitust vaid korra ja minu arvamuse põhineb sellel. Võib olla kui ma seda nüüd uuesti loeksin, pärast kõikide kommentaare, siis ma näeks asja teisiti aga esmapilgul nautisin naise huumorisoont :)




    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma arvasin ise ka algul, et ok halvasti välja kukkunud nali. Kui ma aga lugesin läbi paar kommentaari, siis leidsin vastuse kommenteerijale, kes kirjutas: " Sealt gruppist on ju võimalik lahkuda kui ei meeldi ja nähtavasti varsti sind sealt ka eemaldatakse"

      Autor:" Võiks ju küll lahkuda, aga MÕNITADA on palju parem!"

      Rohkem ma ei kahtlenud, milline oli eesmärk ja kavatsus seda artiklit kirjutades. Eesti keele areng küll kaugeltki mitte :D

      Kustuta
  3. Ma olen eilsest saadik mõelnud, et miks see kõnealune postitus mulle ei meeldinud. Ilmselt kinnises grupis kirjutatu copy - paste pärast. Oleks ta need küsimused avalikust Perekoolist võtnud, oleks ma ilmselt ainult naernud.

    VastaKustuta
  4. Minu arust oli antud kirjatükk labane ja mitte humoorikas. Aga mulle ei meeldi ka nt vana aasta õhtutel tehtavad naljasaated. Eesti keelest ja grammatikast pean lugu, kuid kui keegi midagi kirjutab ja teada tahab, siis pigem vastan küsimusele, mitte ei targuta kirjavigade pärast. Ja see väide, et mitte midagi ei saa aru, mida küsija teada tahab (no ma usun, et ta ikkagi sai aru, see lihtsalt selline võimendamine), näitab väga suurt empaatiavõime puudumist. Iseenesest kirjavead ja naljakad keelekasutused annavad ainest naljadeks, aga antud juhul see ei õnnestunud. Ja eetikast on ka antud naisterahval puudu.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma ise ka mõtlesin sellele, et on küll grammatiliselt vale, aga et aru ei saa, mida küsitakse....mina sain esimesel lugemisel, aga eks ma siis olen sama ohoo :D

      Kustuta
  5. Kes Mallut kordki teleekraanilt näinud on, see teab, et tegemist ongi ääretult labase inimesega. Kahju, et sellised ajakirjanduses töötavad. Sel tütarlapsel on arenguruumi kõvasti ja suuremalt jaolt ilmselt ka elult vitsad saamata.

    VastaKustuta