esmaspäev, 12. august 2013

Lapsesuu....

Nädalavahetusel sattus siiakanti paar eestlast. Tuttavat, kes veetsid meiega rannas ja lõunalauas aega ja puhkasid niisama.

Rohkem polegi sel teemal peatumine vajalik kui Gretel poleks tekitanud järgnevat situatsiooni:

Istuma terassil laua taga ja jutustame. Mina , Härra Abikaasa ja tema 2 meessoost tuttvat. Gretel teeb mulle soengut, kammib ja mässab patsikummidega...

Järsku tõstab pea ja küsib: " Mis te arvate, kas emme on ilusam nii (juuksed krunnis) või nii (lehvitas mu juuksed lahtiseks ).
Järgnes vaikus......
Järgmisena reageeris Härra Abikaasa, kes küsis, et : " Oot kelle käest sa seda täpsemalt küsid? "

Laua ääres oli vaikus....keegi nö võõrastest meestest ei piiksatanud ka....kõik ootasid, mis edasi :D

Ja siis järgnes 5 minutit naeru.

Kõige naljakam vist oligi nende sõprade reaktsioon. Nad ei teadnud, kas tohiks nagu öelda, et : " Tead Gretel, mulle meeldib su ema lahtiste juustega rohkem" Eriti kui mu enda mees istub laua taga :D

Või siis öelda, et ega su ema ei meeldi mulle  tegelikult üldse, et mitte segast olukorda tekitada.

Igatahes naersime nii, et piss püksis peaaegu :D

Gretel ei saanud midagi aru ja teatas, et oleme kõik ohoood.
Pärast selgitasin, et see oli veidi ebamugav küsimus meie jaoks. Tema aga teatas, et me ise oleme imelikud :D

PS. Järgmine postitus tuleb prantslaste rannakultuurist.

2 kommentaari:

  1. Inglismaal oleks iga mees mõtlematagi öelnud, et su ema näeks mõlema soenguga väga ilus välja :)

    Jään järgmist postitust ootama.

    VastaKustuta