teisipäev, 27. august 2013

Ava SIIT

Täiesti uskumatu kuidas mind ajavad vihale kõikvõimalikud pakendid, millele tootja on peale kirjutanud : AVA SIIT, OPEN HIER, OUVRIR ICI...

Mida sa üldse teed seda märget pakendile peale, kui need nagunii ei tööta,
Võtame kasvõi piima või kohvikoore tetrapakid. Joonis lausa peal kuidas toimida jne. Millegipärast aga on see täiesti kasutu ettevõtmine. Need lihtsalt ei avane kunagi nii nagu peaks, ilusti ja esimesel katsel. Tavaliselt on seal nn nokal, millest pärast valad auk sees või kõik narmendab.
Kohvikoore pakkidega on vähe parem lugu, aga mitte alati.

Ma just hetk tagasi proovisin avada singikuubikute pakki. Kena silt peal kust lahti peaks käima. Käis ta jee. Esimese raksuga tõmbasin küüne tagurpidi, siis panin hambad käiku ja lõpuks murdus see junn sealt üldse ära, millest tõmbama pidi. Lõppkokkuvõtteks lõin taas noa läbi kilekaane ja kallasin tulnud august kuubikud pannile.

Ja siis veel need taassuletavad pakendid.... saab sulgeda jah. Naela....liimi või muu abivahendiga.


Lihtsalt nii kurjaks ajab kui iga kord mässa ja mässa....käed, kapp ja põrand piimast ujumas.

Võib ju osta ka neid pakendeid kus juba kork olemas ja ei pea midagi suruma ega pressima. Need on aga kallimad. Seega valik on minu: kas puhas põrand või kallim pakend :D

2 kommentaari:

  1. Aitäh hea kõhutäie naeru eest :) Ma saan aru küll, et sind ajas see loll singpakend närvi, aga sinu sajatust oli kohtuavalt naljakas lugeda :) Mina kuulun nende isikute hulka, kes igal võimalusel pakendeid valesti avavad :) Mitte tahtlikult, aga no lihtsalt kukub nii välja. Isegi, kui on peal silt, kuidas asi peaks ideaalis lahti tulema, siis märkan ma seda tavaliselt alles siis, kui olen paki vihaga kuskilt x-kohast lahti rebinud :) Mu mees naerab alati minu imelise avamisoskuse üle :)

    Hästi palju tervitusi päikselisest Eestist!
    Eva

    P.S tahtsin tegelikult ka su käsitöö blogis olnud juttu kiita. Imeilusad pildid ja mõnus lugu. Ma kujutasin ennast kõigile neile tänavatele nii hästi ette. Sellised linnakesed ongi just need, mis hinge sooja tunde jätavad. Pariisi vaatamisväärsused on sellise linnakese kõrval täiesti südant külmaks jätvad. Vähemalt minu küll.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tead see Pariis polnud tõesti midagi erilist. Käisime ka seal kevadel, aga see külake oli tuhat korda mõnusam ja õdusam kohake.

      Mäletan Pariisi sissesõidul meie kogu pere esimest muljetust, mis oli Eiffeli torni kohta : Mis see plekihunnik ongi see nii kuulus asi või? Mis selles nii erilist siis on :D Eriti veel, et tahetakse sinna otsa ronida üüratu piletihinna eest mitu tundi sabas passides :D

      Kustuta