kolmapäev, 5. juuni 2013

uhh ja ahh

Ja ossa ja assa. :D

Ma olen ikka nii sillas oma paki sisust, et siiani lollakas naeratus näos :D

Pakk kust: Eestist
Kellelt: emalt ja õelt
Mis puhul: veidi oma vajadusest lähtuvalt ja veel rohkem sünna puhul (köhh- köhh ....juubeli puhul)

Tundub, et keegi on minu blogi lugemas käinud, sest esimene asi, mille peale mu nägu kõrvuni venis ja lausa naerupahvakas kostus oli purk.....hernesuppi !!!!
Arvake ära, mis me täna sööme :D

Dieedil on kriips peal, sest Kalev on mingeid huvitavaid uusi maiustusi tootma hakanud ja vähe ma siis ei maitse neid kõiki ära :D

Lõnga, lõnga ja veel rohkem lõnga. Osa sellest vajasim ma oma tellimustööde jaoks ja teine suur osa oli üllatusena pakki pistetud. Esimesena tulid pakki avades välja need millest ma ei teadnud midagi ja sain hetkeks kreepsud kuna arvasin, et kohemata valed mulle saadetud ja oh jummel, mis tellimustöödest nüüd saab. Aga ei, see oli boonus.

Teate kuidas mulle meeldivad sellised üllatused. Ja eriti veel lõngakerad ja ajakirjade jne MINUteemalised, sest need on MULLE. Olen jah ahne egoistlik inimene ja pole häbi ka. Neid ei võta keegi mult ära ja saan käia nurga taga neid silitamas ja uusi ideid mõlgutada.
Kommide ja muuga on see, et need üritatakse alati ära pätsata.
Hetkel olen üksi kodus ja peitsin kõik ära, siis jätkub vast veidi rohkemaks kui 5 minutiks :D

No ja sisi näete kindlasti ka piltidelt seda suitsuhunnikut. Jah, see pahe on küljes meil mõlemil ja kui vaatan seda kogust ja mõtlen rahale, siis hakkab kahju, aga kui siin poest pean ostma siis tuleb nutt peale. Siin on ikka suitsud sigakallid. Rohkem kui topelt.
Eesti Post lubab tubakatooteid saata tähtpäevade ja sündmuste korral kui see ei lähe väga tihedaks...proovime siis seda järgida, et ei tekiks probleeme.

Ja siis oli veel pakis üks imeline paar kootud sokke. Jah, mul on neid siin soojal maal vaja...külmad kivipõrandad mäletate ju küll :D Pistsin varba otsa ja kohe oli selline kootud armastus ümber varvaste, et soojust lausa ülearu. Nii ilusa mustriga on, et kogu aeg ei raatsi ka kanda, eriti kui mingisugused sahkerdised siin jalanõudega tuppa katsuvad pidevalt sadada.

Ja ajakiri. Eestikeelne ajakiri. mmmmmmm....kodu ja aia teemaline
Hetkeks tekkis tahtmine veits aias mullas sonkida...ainult hetkeks, siis saabus vabaduse nautimise tunne taas. See aasta saavad taimed minuta hakkama. Ja kui me suvel Eesti lähme siis saan seda maltsa mis kõrvuni kasvanud arvatavasti hävitada terve puhkuse aja:D

Nüüd kõik. Kena kolmapäeva :D

 Peksa saanud aga supipurk sees oli terve :D Hernesupised lõngakerad oleks muidugi tase olnud.
 
 Esimene pilk pakki :D
Juhuuuu!
Appi valed lõngad...mis nüüd saab.

(ps. jah, ma avan pakke nagu pisike laps. Eriti kui nad pehmelt käsitledes ei avane, siis on ribad taga :D)
 Kommi...ja veel lõnga. Nämmmmmm
 Ihihii. Naerata ja ütle hernesupp :D

Köhh- köhh....suitseta end surnuks. Häbi häbi!
 Paradiis on seal kus saad sellise paki. Asukoht pole oluline, paki sisu on :D:D:D
No kas nad pole mitte nunnud mul seal Eestis :D Kohe nii mõnus nagu oleks suure matsaka musu saanud ja sooja kalli!
 100% õige pealkirjaga kommipakk.
Seda oligi just vaja :D (nii lahe on mingeid uusi tooteid saada, mida enne ei toodetud veel)
Pea ülespidi, jalad maas.
 Pea maas, jalad taevapoole. Ilusad eks.

Muide ma tunnen tegijat:D:D:D:D, seega kui keegi tahab endale või kogu suguvõsale tellida selliseid, siis olen nõus aitama ja kontakte jagama :D

Koos iluga on garanteeritud ka tonnide viisi soojust :D
Oi mis nüüd hakkab saama. Ise ka ei kujuta veel ette, mida kõike ma valmis koon. Ainuke, mis on kindel, et türkiissinisest vasakul saab üks tore Soomes elav eesti piiga omale kampuni, mis on midagi täiesti uut ja huvitavat.









Pps. Meil on viimaks ometi päike ja lubab üle 20 kraadi sooja. Jess. Saaks nüüd oma haiguse jääknähtudest ka lahti oleks kõik ok.

Kalli teile!

3 kommentaari:

  1. Lahe pakk ja tore sinu rõõmust osa saada :-)

    VastaKustuta
  2. Rõõm kestab :D Muudkui käin ja silitan oma lõngahunnikut, suu kommi täis :D Hernesupp oli imehea :D

    VastaKustuta
  3. Pakirõõm on suur rõõm :) Muide lasin oma praegu Eestis oleval mehel ka lõnga kohvrisse pakkida, õieti tellisin üle interneti ja ta toob mulle.
    Suitsude osasas pean ütlema, et olen isegi kellelegi siia Eestist suitsu kaasa toonud, kuigi ise pole kunagi suitsetanud, minu kaasa on ka sellest prii. Kujutan ette, et kui me oleks suitsumehed olnud, siis Rootsis elades oleks vist paljude teiste omasuguste immigrantide eeskujul raha kokkuhoiu nimel selle kiiresti maha jätnud :D Üleüldiselt näen ma siin väga vähe suitsetajaid, suuresti tänu kampaaniatele, mis on teinud raskeks leida kohta, kus täpselt seda teha, näiteks isegi pargis laste mänguplatside juures ei tohi enam ega autos, kus alaealised lapsed. Järgmisena ehk elukohtades, kus lapsed :)

    VastaKustuta