reede, 22. veebruar 2013

Postitus Nelele

Kuna õde kaebas, et ma olen kuhugi ära kadunud ja on tekkinud infopuudus minu tegemiste kohta ja blogis haigutab viimasel ajal tühjus, siis üritan end parandada ja kirjutan just talle pühendatult ühe postituse, mis on tegelikult juba üle nädala pooleli ja avaldamata.

Meie kodu lähedal asub üks lahe kasutatud asjade pood. Tegelikult lausa kaks. Lähedal tähendab nii ca 2 km vast. Selline paras maa kuhu saab jalutada ja kolada ringi. Justnimelt saab jalutada, sest ma kõnniks tegelikult tunduvalt kaugemale kui see võimalik oleks, aga pole lihtsalt teid, kus saaks rahulikult lastega kooserdada. Tegelikult olen ma vist ainus inimene, kes selles Prantsusmaa piirkonnas jala käib. Jah, ilma liialdamata. Ma pole näinud siiani ühtegi inimest, kes tuleks poest toidukott käes ja kõnniks kaugemale kui oma auto. Tegelt ühte vist kunagi nägin, aga tema oli vist ka koolilaps :D
Seega jala ei käida ja vett ei jooda. Jah, vett ostetakse poest või siis lastakse läbi Brita filterkannu. Pole näinud ainsat inimest, kes kraanist vett joogiks võtaks. Ükskord kui ise võtsin, siis joosti kisaga kohale, et ei tohi , see pole hea vesi...ja anti pudelivesi näppu. No ma ei tea, kas tõesti on nii halb. Ei ole täheldanud ei haisu ega muud ollust seal sees. Ainus mis on, et keedukannus katlakivi küll tekib üsna ohtralt, aga seda tekkis Eestis ka.

Sellest kasutatud asjade poest oleme saanud päris lahedat ja odavat kraami, mida oli vaja meie tühja korteri sisustamiseks. Selliseid toredaid asju nagu pisike diivanilaud, puidust ja vana välimusega ja mis muide maksis 6 eurot :D  No ja loomulikult lahe korv, kuhu pista oma poolik kudumistöö.
 Ja kuna majas on selge naiste ülekaal, siis oli ka vaja lisapeeglit, mille leidsime sigaägeda.

Oi ma alles ostaks sealt asju kui oleks kuhu panna. Kuigi kodu on pisike, käin ma seal siiski üsna tihti olenemata sellest, et ma suurt midagi osta ei saa. Vaadata on ka mõnsa.


Üllatus oli suur kui leidsin toidupoest eestikeelsed spagetid:D Seisid seal riiulil ja kõnetasid mind nii viisakalt. Ei teagi miks, aga kõndisin just suures pastatoodete vahes kui üks pakk vaatas mulle otsa ja kätte võttes avastasin, et ...












Käisin ükspäev poes. No selles pole midagi eriti sensatsioonilist, aga mida ma nägin, selles on. Parkisin auto ära ja ma ei tea miks ma sellele mõtlesin, aga lõi pähe, et huvitav kas paljudele jääb silma, et meil on eesti numbrimärgiga auto :D Vaatasin siis ringi ja näha oli prantsuse omi ja ka šveitsi numbrimärke ja siis veel prantsuse ja siis eesti ja ......oot oot misasja EESTI numbrimärgiga auto :D Lisaks minu omale :D Uhke ilus kallis auto. No see selleks. Ma pole siin ju selle peaaegu 4 kuu jooksul kohanud ühtegi eestlast ja nüüd äkki on parklas üks auto, mis kohe annab teada, et sa pole siin sugugi ainus eestlane. Kui see just Eestist ära pännatud auto pole :D No inimesi ei näinud kahjuks, ei sisse minnes ei välja tulles, auto muudkui seisis. Ma ei tea mis mul hakkas, aga poes ma muudkui vaatasin ringi ja üritasin leida inimest, kes võiks välimuse järgi eestlane olla :D Ei õnnestunud :D No nii huvitav oli :D Täiesti jobu eks :D:D:D  Endamisi mõtlesin, et huvitav kui nad vastu tuleks ja räägiks eesti keeles, et kas siis näiteks ütleksin "tere" või annaksin kuidagi endast märku. No oleneb muidugi inimesest. Mingile kuldklotseriga poolkiilakale ärimehele vist mitte. Lastega perele ehk küll :D 
 Lahkudes see auto ikka seisis seal ja nii jäigi.

Tänasega lõpeb Greteli kolmas koolinädal ja algab vaheaeg. Lausa 2 nädalat. Angelica vastus testi kohta pole ikka kohale jõudnud. Ootame. Peaksin koolist rääkima pikemalt, aga pean mõtlema kuidas ja mida. Pole eriti roosiline see olukord. Tegelt on hea meel, et vaheaeg annab aja asja seedida ja hinge tõmmata. Olen nii väsinud, nagu oleks teinud ränkrasket tööd :D Nii, et sellest uues postituses.

Tsau

2 kommentaari:

  1. Sa oled ikka eriti kifte asju saanud sealt kodukaltsukast. Ma olen ka kaltsukate fänn. Käin seal enamasti asju vaatamas ja eriti tihti ei osta, aga vahel saab midagi ägedad ikka väga hea hinnaga. Kui mu õde Luksemburgis elas, siis ta sai sealsetelt vanakraami laatadelt ikka jube ägedaid asju. Ei tea, kas teie kandis ka suve saabudes sellised väljamüügid toimuvad? Inglismaal teatakse vanade asjade hinda ja siin laadalt väärt kraami väga soodsalt ei saa.
    Huvitav, et Angelicale test tehti kooli minemiseks. Kui minu tütar siin kooli läks, siis oldi selle üle paganama rõõmsad, et ta inglise keelt oskab ja pandi kohe lihtsalt vanuse järgi klassi. Mõned tulid kooli isegi umbkeelsena, aga need aidati ruttu järje peale.
    Seda ma usun, et Gretel on koolist väsinud ja algus võib olla stressirikas. Meil oli ikka alguses igal pühapäeval tütrega pikk jutuajamine teemal, miks ta ei taha kooli minna ja kui nõme see on jne. See kestis ikka oma kuu-kaks, enne kui ta ennast kodusemalt tundis. Lõpuks ma ei osanud teda enam kuidagi lohutada ja ütlesin, et tegelikult ta ei pea siin elama, et kui talle ikka ÜLDSE ei meeldi, siis ta võib tagasi Eestisse kolida ja elada seal nt minu vanemate juures ja käia Eesti koolis, kuni meie siin oleme. Seda ta muidugi ei tahtnud, aga see andis talle justkui vabaduse ja tunde, et on olemas ka teisi variante. Praegu ta isegi enam ei mäleta, et meil sellised pühapäevaõhtused nutuseansid olid :)

    Nautige vaheaega!
    Eva

    VastaKustuta
  2. Tänan Eva kommentaari eest!
    Siinse riigi reegel pidi olema, et see test tuleb teha lastel kes lähevad siis keskmisesse või kõrgemasse kooliastmesse.Pisemad ei tee. Tüütu on küll, eriti see ootamine, mis on juba suhteliselt pikk. Kokku ootasime algul testile 2 nädalat ja nüüd juba 3 nädalat vastust. Nüüd on 2 nädalat vaheaeg, kus ei saa nagunii midagi teha. Kes krt teab palju läheb veel paberitega enne kui koolipinki saab.

    Mis aga puutub nuttu, siis selleni me pole jõudnud. Mul kange lõvitüdruk kodus, kes teatab lihtsalt et tema ei lähe ja kõik. Jookse või peaga vastu seina. Õnneks on siin kolmapäevad vabad, seega saab öelda pidevalt, et kuule käi 2 päeva ära, siis saad puhata jälle. Eestisse mineku juttu olen proovinud, Gretel teatas et jah, lähmegi tagasi. Angelica teatas, et tema ka läheks, aga kellegi teisega ei elaks vaid ise , et meil ju maja olemas. :D Naljakas kuidas nad ei mäleta seda, et ise ootasid et kuna ometi kolime, nüüd kolivad juba tagasi :D Kõik on lihtsalt väsinud olukorrast hetkel.



    VastaKustuta