teisipäev, 13. november 2012

Pühapäev õues ja uue linnakese avastamine

Kui mitte arvestada poes ja ranna ääres jalutamist, siis niimoodi loodusesse või kaugemale me polegi veel jõudnud. Eriti raske on see, et tegelikult ju ei teagi kuhu minna võiks. Tean, et kui kevadel käisin siin siis viidi meid mehega mingi mäe otsa....väga lahe oli. Öeldi ka, et mis ja kus. No mäletan ma jaaa teekonda või midagi muud. Täiega tühi auk. Ja eriti keeruliseks teeb veel see, et polegi nagu ilmakaart kus mõni mägi ei laiuks :D

Kamandasin siis lapsed ja mehe riidesse pühapäeval ja läksime. Mäletan, et nägin kunagi suunaviita Evian ja arvasin, et no seal ju võiks midagi olla :D Ja oligi.... imearmas linnake otse veepiiril. Lihtsalt jalutasime, nautisime päeva ja imestasime ikka ja veel selle üle, et on novembri keskpaik ja siin istutatakse lilli tänavatele ja kõik õitseb ja on värviline :D Loomulikult tegime ära ka kohustusliku pildi palmi all :P


Ja seoses pühapäevaga pean ära mainima ikka selle ka kuidas mulle käib närvidele, et poed kinni on.  Eestis ära harjunud sellega, et ka pühapäeva õhtul kell 9 saab minna suurde toidupoodi.... vot siin ei saa ja kõik. Mõistus saab ju aru, et teenindaja on ka inimene, aga mugavus ja harjumus mitte. Tuleb muutuda :D


 Paari päeva pärast saab täis 4 nädalat uues kohas elamist ja teate ma polegi selle aja sees teinud käsitööd. Need, kes mind tunnevad teavad, et see on väga imelik :D Eelmistel aastatel sel ajal ma ägisesin jõulueelsete tellimustööde all. Nüüd aga on vaikus. Suur kotitäis kauneid lõngu, mis Eestist kaasa võtsin piiluvad riiulilt mu poole ja ma piilun vastu iga päev ja ikka ei midagi. Ok jah, olen õmmelnud. Just valmis tellimusena suur hunnik kardinaid ühele suurele majale, aga vot nüüd kooks midagi ilusat. Viimastel päevadel on kuidagi hall olla...peaks kuidagi maha raputama selle.

Paar fotot ka :D

Pildilt ei saa aru, aga tegemist on paremalt vasakule kasvava puuoksaga, millele on alla pandud postidena toed, et ära ei murduks ning keskele tehtud käiguava inimeste jaoks :D

Hotelli lastetuba...värske õhk ja turvalisus käsikäes :D:D:D:D
 

 

Greteli parim uus sõber. Kahju vaid, et lähemal ei ela, iga päev küsitakse tema järele.
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar