reede, 30. november 2012

Peakirjatu

Teate lugesin just oma blogisse tulnud kommentaare ja tuli tahtmine kirjutada sellest.
Kui minust on jäänud mulje oma lugude ja protesti ja muuga, et ma olen kohutav vingupunn, kes kolis Prantsusmaale elama siin kõike ja kõiki vihates, siis on see ikka täiesti vale mulje küll.

Tegelikkuses olen ma suht rõõmsameelne inimene, kes teeb tihti nalja ja vahel ka enda kulul :D Seda blogi kirjutan ma ka läbi oma emotsioonide ja selline ma olengi. Tegelikult mulle ju siin meeldib. Me poleks perega siia kolinud kui poleks meeldinud. Seega kui ma kirjutan enda jaoks kentsakatest juhtumistest või olukordadest, siis ma ei taha siinseid kohalikke kuidagi solvata. Ma olen siin kohanud väga toredaid inimesi ja kordan veelkord, et ma armastan seda maad ja mägesid ja et praegusel ajal võib leida õuest õitsvaid roose ja et poes on palju pagaritooteid....isegi kui siin on külmad põrandad ja piparkoogitaigent massiliselt poodides ei müüda.

Kuna ma kirjutan seda blogi just oma lähedaste pärast, siis arvan, et veidi vürtsi ja tõtt peaks siin olema. Iga päev lugeda siit, et oi kui ilus ja kena kõik on ja päike paistab...usun, et paar päeva loeks, pärast enam ei huvitaks.

Teisalt kirjutan seda blogi iseendale. Täiesti uskumatu, aga inimene unustab kiiresti. Lugesin oma esimesi postitusi üle ja omal oli ka naljakas. Kas tõesti nii hull mulle tunduski see või too hetk jne.

Naeran ise ka oma postituste üle kui mõnes on lained pea kohal kokku laksunud ja hiljem tundub, et no polnud vist ikka nii hull see asi.

Seega kordan veel, et sorry kui kellegi mingit asja riivan, aga minu blogi oli, on ja jääb just nii avameelseks nagu see on: äkiline, emotsionaalne, nalja ja nutuga.

Rohkem praegu ei kirjuta kuna muidu on puder ja kapsad.

Ps. Paki sain kätte ja kohv oli võrrrrratult hääää.

4 kommentaari:

  1. Mulle just meeldib sinu blogi sellisena nagu see on. Selline vahetu ja inimlik :) Olles ka ise kaksikute tähtkuju esindaja, siis saan ma sinu emotsioonidest kohe eriti hästi aru :) Lase aga samas vaimus edasi!
    Vahva, et sa paki kätte said! Head nautimist!
    Eva

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kusjuures rääkides kaksikute tähemärgist,siis võin öelda, et olen selle täiesti ehe esindaja. Kui lugeda horoskoobiraamatut, siis võib sealt lugeda minust :D
      Teen korraga nii umbes 105+1 asja. Nutan ja naeran korraga, millele lisandub veel umbes miljon emotsiooni päevas. Olen hea sõber aga ka tige uss kui mind välja vihastada.

      Kustuta
  2. Kulla Jane, anna aga tuld!!! (ja usu, ma tean, millest ma kriban - olen ise miljon-triljon korda oma blogis blogieksistentsiaalseid vöitlusi pidanud ;-)

    Ja minul ei ole küll jäänud hetkekski muljet, et mingi torupill, jorupill ;-) Vinguma peab ka! Muidi tekib jah siuke klantspildi värk. Elu on ju kirjumirju ja sellest tahakski kribada.
    Nii, et tuld, punanahkadele :-)

    VastaKustuta
  3. Kirjutasin vastu ja kõik kadus :D seega lühidalt uuesti.

    Ma olen jah selline vahel järsu ütlemisega. Need, kes seda ei kannata välja on vaikselt distantsi hoidma hakanud. Samas on ka neid, kes vastupidiselt on hakanud rohkem nõu küsima või oma muredest rääkima. On vist vahel inimesel vaja karmi tõtt mitte ninnunännutamist.

    Ja muide mulle kohutavalt käib närvidele küsimus : kuidas läheb? Ja eeldatav poliitiliselt korrektne vastus on: hästi. Vot ei ole hästi iga kord, aga tundub, et eeldatakse, et viriseda ei tohi. Vot siis pole vaja küsida kui ei huvita!

    Punanahkade väljend oli hea :D

    VastaKustuta