kolmapäev, 28. november 2012

Pakk Eestist

Kuna hetkel on sips kiire (teate küll noh, need lendavad mataõpikud ja muu taoline), siis selle koduõppe teemal kirjutan õhtul või homme pikemalt veel. Tänud, kes kommenteerisid ja püüdsid nõu anda :D

Praegu on aga käes see päev kui ma avastasin läbi postkasti pilu, et mu õe Eestist teele pandud pakk on kohal. Nii lahe, läks 6 päeva ja kohal ta on. Jamam asi on aga see, et kuna meil on majal ühine postkast ja võti on vaid kahel teisel korteriomanikul (meie oleme kolmandad elanikud), siis ma ei saa seda sealt kätte. Täiega hulluks ajab :D Praegu on aga maja tühi ja kedagi pole kodus, et küsida ka. Seega ma arvan, et nad peaksid kiirustama ja mitte kuskil mujal mökutama....sest ma ootan nii seda pakki...lõhnava kohvipaki, käsitöö ajakirjade, laste Kumakese ristsõnade, piparkoogimaitseaine ja veel millegagi, mis olevat üllatus.

Ps. Meil on torm. Kui veidi liialdada, siis järvest lendavad lained peaaegu et akendesse ja tuul viib ka lendavad linnud minema :D

2 kommentaari:

  1. Heihei tervitusi Soomemaalt! Loen Su blogi innukalt, tore on teada saada mujal elavate eestlaste elukäigust.
    Eks iga algus võõral maal toob endaga rohkem või vähem selliseid kaasnähtusid, mis senise elu segi löövad. Aga küllap kõik loksub ajapikku paika ja nagu keegi eelpool on öelnud:

    Läbikukkumisi ei eksisteeri.
    Juhtuda saab vaid üks kahest:

    ma saan mida ma tahan või
    saan kogemuse võrra rikkamaks!

    Selle koduõppe koha pealt - ma lausa vakatasin! Ja ma arvangi et sul on tublid lapsed. See mida tänapäeva eesti koolide õppekavad ette näevad...ma arvan et parim on usaldada oma sisetunnet, usaldada oma lapsi ja lasta neil areneda oma südame järgi. Elukogemus on ka väga hea õpetaja...ja alati ei pea täitma kõiki käskusid mida keegi lihtsalt peale paneb. Tee omad korrektiivid. Kuigi jah, usun et kõrvalt vaadata on märksa lihtsam kui ise selle supi sees olla. Aga edu ja hakkamist, karavan liigub ikka edasi!
    Loodan et selle aja peale on juba head kohvilõhnad majas.Kummaline et siis prantsuse kohv nii keskpärane on. Meil on ka öösel sutsuke lund tulnud ja nüüd keertab tuul seda mööda katuseid ringi.

    VastaKustuta
  2. Pakk on jätkuvalt postkastis luku taga. Jõin ikka siinset pläga. No ma ei arva tegelt, et kõik kohvisordid siin ka jamad oleksid aga kui ei oska valida, siis ei leia ka head ja hakata lihtsalt kokku ostma pakkide viisi, et proovida...see ka veidi kulukas.

    Mis puudub kooli, siis just see, et õppekava muutus läbi viidi on suures osas asja raskeks muutnud. Näiteks võin öelda, et teemad mida eelmisel aastal õppis mu suurem plika 5. klassis on nüüd toodud 2.klassi õppekavva sisse. Osaliselt on see ikak liig mis liig. Kas on just õige, et esimese klassi jüts peab õppima päikesesüsteeme ja galaktikaid pähe. Ei arva ma nii.

    VastaKustuta