kolmapäev, 3. oktoober 2012

Olemas :D

Nüüd on see olemas. Meie uus kodu. Kokkulepe tehtud ja vähemalt see mure murtud. Leidsin ühest kinnisvaraportaalist kuulutuse, milles polnud ühtegi pilti, küll aga imeilus kirjeldus...no vähemalt nii palju kui ma googletranslate programmi abil ära tõlkisin :D Kuna mina olen jätkuvalt lastega eestis ja meespool siis Prantsusmaal, siis just tema asja kohta uuriski. Omanik oli lahke, tundis huvi meie vastu ja oh imet...teadis imehästi, kus asub Tallinn :D Sai aru hästi meie probleemist elukohaga...õigemini selle puudumisest. Võibolla mängis siin ka rolli see, et ta ise pole antud riigi rahvusest.

Kokkuvõtteks on siis meil olemas koht kuhu minna. Kuigi ma pole seda ise näinud, siis arvan, et härra abikaasa ei kiidaks kui  koht hea poleks, eriti teades, kuidas ma ei kannata pimedaid ja külmi uberikke. Seega silme ees on valge, soe ja ilusa vaatega kodu:D  No vaate kohta ma juba tean, sest maja asub Genfi järve ääres :D

Ainus asi, mis paneb veidi muretsema on see, et meil on väga lärmakas pere. Üürileandja just ütles, et loodab, et kisa väga tugevaks ei lähe laste poolt.....no harjutame kodus juba...ei õnnestu. Meil on tavapärased tulised vaidlused ja vahepeal paukuvad uksed...kodus on ju teismeline. Tegelt lausa peaaegu kaks puberteeti, kellele kogu maailm liiga teeb ja eriti nad kaks teineteisele :D

Ärasõit on lähedal! Jeeee!

Ps. Lapsed on vähemalt peamise viisakuse ära õppinud . Ette ja taha on kodus kuulda : mersiiii pokuuuu :D Isegi koolibussi juhile ütlevad väljumisel bussist...too oli vaid kummalise näoga vaatama jäänud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar