neljapäev, 11. jaanuar 2018

Paluks rohkem positiivsust...

Kuigi ma oma blogis suhteliselt palju vingun, siis pean end siiski positiivseks inimeseks. Tundub lihtsalt, et negatiivsed asjad jäävad kuidagi meelde või tahaks oma muret jagada. Vanasõna soovitab küll rõõme jagada, aga kuidagi nii kukub välja.

Tänane päev ja hetked, kus olin õnnelik/rahul/positiivne.

1) Hommikul ärkasin ja õues sadas lund. Nii äge!
2) Auto läks käima (eile jamas ja ma nii kartsin, et mis ta hommikul teeb)
3) Leidsin uue soojaveeboileri päris soodsa hinnaga ja just lõppes selle paigaldus. Nüüd istun ja ootan, et vesi soojeneks ja saan nõud ära pesta.
4) Kuigi arvasin, et mu nõudepesumasin on vaja ära visata, siis proovisin käivitada teist programmi ja hetkel töötab. Kui see 60C pesuprogramm on õhtal, siis kasutaks 70C ja hoiaks kokku hetkel ja ei peaks 400 eurot uuele kulutama.
5) Eesti Energia pakub elektri börsihinna vaatamist tunniajalise täpsusega. Vahepeal oli mul mingi teine äpp, aga see lakkas töötamast. Saan taas jälgida kuna suuremad masinad pesu pesta ja kuna ei tasu. Elektriarved on meie majas kindlasti koht kus saaks kokku hoida.
6) Leidsime peale pikka vaagimist oma koerabeebile uue kodu. Nüüd saame kindlad olla, et ta saab üheks väga õnnelikuks ja armastatud koeraks. Pühapäeval anname uutele omanikele üle.


Viimasel ajal mulle tundub, et uudistest nii telekas kui raadios tuleb ainult halba negatiivset energiat. Olen uudiste vaatamisest loobunud. Kogu aeg käib mingi kisa ja kaklus. Kus on head uudised? Ned ju on ka. Seevastu Härra peab kõik uudised ära vaatama. Üsna tihti ma lähen lausa vihale ja panen klapid pähe ja kuulan mõnusat muusikat. Kas teadsite et Tina Turner on laulnud sisse päris pikki mantraid? Mulle oli täielikuks uudiseks see.  Nii hea lõõgastuda. Miks mind peaks huvitama, kes täna midagi varastas või et Savisaar taas kohtusse ei jõudnud ja jätkuvalt lolli mängib. Elagu oma elu!

Ja, et ikka foto ka oleks ja midagi vaadata, siis näitan Teile mis oli minu detsembrikuu uus müügiartikkel. Heegeldatud päkapikud. Päris paljud lapsed said sellised endale jõuludeks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar