esmaspäev, 27. mai 2019

Kuidas siis tegelikult elu läheb...

Tegelikult on olnud üks väga raske aasta. Kui ma kujutasin roosiliselt ette, et saan aga beebi, kes magab ja sööb ja puuksub, siis tegelikkuses on kõik, mis saab vastu ootusi minna ka nii läinud.
Beebil on sünnist saadik olnud väga õrn kõht ja seedesüsteem, mis tähendas lõputuid gaase, ise nälgimist, kõiki gaasirohtusid, mulle laktoosivaba dieeti jne.
Mul on laps, kes juba peale sündi oli sünnitusmajas olles 4h järjest üleval ja ei maganud. Ämmakad vaatasid suu ammuli ja imestasid. Ta magas esimese pool aastat ainult 20 minutit korraga. Reaalselt tunnen, et olen teda kogu ta eluaja magama pannud. Ja ka hetkel kui täitunud on 1a2k on magamise probleem väga aktuaalne. Vahel panen teda ööpäevas 5h magama.

Avastasin eile, et ma olen 35+1 nädalat rase...reaalselt pole siiani olnud aega aru saada, mis tegelikult toimub.

Kõige selle juures on B. üks maailma nunnukaim beebi, kes on oma ühe eluaasta kohta nii arukas ja kaval ja krutskeid täis.

Muu elu on samuti metsas ja ausalt on väga raske leida üldse otsa kust seda pasahunnikut harutama hakata. Jaks on otsas. Vahel ärkan hommikul ülesse ja mõtlen, et ei taha tõusta, sest ei tea kuidas see päev üle elada. Vahel mõtlen seda juba õhtul magama minnes.  Magamiseks seda aga väga nimetada ei saa. Hetkel on meil käsil periood, mil B. ärkab täiest kõrist röökides öö jooksul ca 20 korda. Olen väga kurnatud, aga aidata ei saa keegi kuna ta lihtsalt ei lepi teistega. Tegelikult neid teisi polegi...

Hetke kõige suurem mure on mu jaoks, kuidas ma sünnitama lähen kui ta kellegagi ei lepi... Raseduse algul olin katkemise ohuga 2 ööd haiglas ja see mõjus lapsele laastavalt. Ei taha beebi tulekuga koos veel ka ema ära kadumise traumat tekitada...


2 kommentaari:

  1. Beebil on sünnist saadik olnud väga õrn kõht ja seedesüsteem; vahel panen teda ööpäevas 5h magama.; B. ärkab täiest kõrist röökides öö jooksul ca 20 korda jms.

    Oled vist Tartus, aga soovitan helistada Sternumisse ja nende teemade asjus nõu küsida:

    infotelefon 56 298 586
    E-post info@sternum.ee
    www.sternum.ee

    Asub küll Tallinnas, aga loodan, et saad nõu. Seal on inimesi, kes aastakümneid lastega tegelenud, sh magamisprobleemid.

    Kui uus beebi tulekul ja muidu ka olukord keeruline, oleks hea, kui saaks enne sünnitust asjad veidigi kergemaks või vähemalt lootust. Nii on lihtsam ka muuga toime tulla. Jaksu!

    VastaKustuta