pühapäev, 14. jaanuar 2018

Lapse tantsutrenni jutu järg

Küsiti kui vana see vanainimene siis on? No mina olen 34. Sõna vanainimene oli veidi ikka najaga pooleks. Minu jaoks lihtsalt on praegune rasedus olnud raskem kui need kaks kokku, mis olid kahekümnendates.


Kuna mulle on mitu korda meelde tuletatud, et ma jätsin tantsutrenni jutu pooleli, siis sorry....Kirjutan nii täpselt kui enam meeles on, aga ülevaade tuleb.

Läksin mina siis kokkulepitud ajal koosolekule. Kohal oli kokku ca 10 lapsevanemat. Viimane koht mis vaba oli, oli kahe treeneri vahel. Omanikupiiga oli välismaal end täiendamas ja teda esindas tema ema. Kuna ta tutvusta end kui erivajadustega laste õpetajat ja käitumisteaduste spetsialisti, siis saan ehk aru, miks minusse kui idiooti suhtuti. Hea et kohe pabereid hullarisse ei saanud.

Jutt algas sellega, et kõik on ikka nii tublid ja tore ja kuidas kõike on vaja tellida. Kuidas kõik riided ja jakid ja märkmikud pole kohustuslikud vaid vabatahtlikud sunniviisilised. Kuidas treeneritel silm puhkab kui nad näevad lapsi samasugustes riietes jne.
Trükki oli saadetud ka tantsukooli märkmik. Kui üks ema küsis, et mis see maksab ja mis eesmärki täidab, siis omaniku emme kokutas ja ütles, et noh hinda ei tea, alles trükitakse ja lihtsalt ilu pärast võib ka midagi olla.

Jõuti ka teemani, et miks lapsevanemad omavahel üldse julgevad arutada tantsukooli teemasid ja nii pole ilus. Et peaks ikka omanike poole pöörduma. Et on ju iseenesest mõistetav, et tantsukoolis käimisega kaasneb HULGALISELT kohustusi.

Ja see sõna, ISEENESESTMÕISTETAV oli minu signaalrakett, mille peale plahvatasin. Veidi kõrgendatud häälega pöördusin treeneri poole ja küsisin, et mis nimelt on iseenesest mõistetav. See, et kutsutakse trenni maksumusega 35 eurot ja paar nädalat hiljem esitatakse eelarve lisa 600+ eurole????????????????

Treener pööritas silmi ja teatas,e t temal pole üldse vaba aega ja kõik laupäevad on kinni ja tantsukool seda ei hüvita. Kaks küsimust plahvatas minust välja. Mis see peaks olema lapsevanema mure....treeneer ise ju paneb need võistlused kirja....jätku siis midagi vahele....krt see on tema amet ja kirg...
Teiseks pöördusin omaniku emme poole, et miks ei hüvitata treenerite kulusid? Kas tantsukoolil ei lähe eriti hästi? Lubage mainida (naerda) tegu on MTÜ-ga.

Suud olid kinni veidi aega.

Siis sain ühisrünnaku. ET ei maksa üldistada ja kui mina lapsevanemana ei ole maksevõimeline, siis pöördugu ma omaniku poole ja rääkigu oma vaesusest :D Et nad võivad mu lapse kavade õppimisest välja lülitada. Nagu mida kuradit.....mida siis ta seal üldse teeb?

Igatahes ma ei viitsinud enam. Lapsevanemad olid vait ja ilmselgelt häiritud. Hea et see läbi sai. Minu laps seal enam ei käinud. Plikale saadeti hiljem veel kiri, et miks me ikka ei räägi oma probleemidest jne....Täielik ahistamine.

Lõpetasime lepingu.


Nüüd käib mu piiga teises tantsuklubis. Klubis kus treeningud on sama hinnaga, treeenerid ei esita mega eelarveid ja kiidavad. Eelmisest nädalast sain kirja, et kuna ta on nii võimekas tantsija, siis tõstetakse ta edasi raskemasse gruppi. Lisakuluna pidin maksma 25 eurot kostüümiraha. Oleme mõlemad rahul.

Loo lõpp.

Kindlasti oli veel midagi, aga kuna kuid möödas ja ma peast täiega rase, siis kõik ei meenu....ehk ongi parem.


Ps. Kas tänapäeva naistel on kõikidel tissid keset keha koos? Käisime täna plikaga rinnahoidja otsingul ja ma ei tea, mis kuradi lõiked need on. Mul on küll kaks rinda eraldi, aga rinnahoidjad poodides mõeldud mingitele imelikele kel need koos keha keskel. Tehku siis kohe üks suur mügarik kuhu sisse kokku lükata :D

3 kommentaari:

  1. See viimane lõik, eriti lause, ajas nii naerma :D
    Tantsukooli värk aga tõesti ülemõistuse jabur. Tore et asi siiski teie kasuks lahenes ja tüdrukul nüüd uues kohas nii hästi läheb :)

    VastaKustuta
  2. Mul on siis vist need koos keskel olevad tissid. Alati on rinnahoidjat ostes see jama,et korvide vahe on liiga suur ja tissid tahavad keskelt" välja piiluda" ehk lausa hüpata.

    VastaKustuta
  3. Hei! Mulle ütles ämmakas ühel visiidil nii toredasti (kui ma oma vanuse ja raseduse kokkusobivuses järjekordselt kahtlema hakkasin - sünnitasin 41selt): AINULT NOORED NAISED JÄÄVAD RASEDAKS :))

    VastaKustuta