teisipäev, 3. oktoober 2017

Peast rase

Jube piinlik on olla. Teate, ma olen seoses rasedusega täiesti ära keeranud. Varasemalt pidasin end üsnagi targaks inimeseks, aga nüüd on karauul. Ideeliselt olen muutunud lambaks ja kõige hullem on ise kõrvalt aru saada, et aju asemel on hallollus.
Näiteks kui ämmakas küsis mult, kuna ja mis kaalus mu lapsed sündinud on ja ma selle peale maigutasin. Ma olen seda alati une pealt teadnud. Või kui ma topin kohvipakki külmikusse või sõidan autos turvavööta sest mu käekoti sang on ju üle õla( ja seda korduvalt). Või kui apteeker küsib mult sooduskaarti ja ma vaatan talle otsa ja küsin, kas sellega saab soodustust, et jah on küll olemas, kohe otsin.

Ideeliselt saate siis ka aru seoses mu blogilugejate arvu kadumisega, et peale arvu 90 999 ei tule 100 000 vaid tuleb 91 000 eksole. Ma olen matemaatikas päris hea olnud lapsest saadik, aga sorry, hetkel loll mis loll. Seega ei kadunud keegi kuskile vaid ma ise panin ainult 10 tuhandega veidi rappa.

Uudis on ka. Üleeile sain kätte oma esimese oodatud maksaka. Beebilt. Kas on jalgpallur selgub vast järgmisel nädalal ultrahelis. Või siis on üks ema iseloomuga tirts, kes teab kuna vaja jalaga vastu maad lüüa, et kord majas oleks.

Tantsutrenni postituse luban ka kohe kohe teha....kaua ma ikka teid piinan.

Ahjaa, mu noorem piiga on juuksurite võlumaailma avastanud. Segased projektid, aga nii äge.
Lugeda saate siinsamas blogis küljeribal asuvale Öko Bitch lingile vajutades.





2 kommentaari:

  1. Ägedad tüdrukud sul mõlemad :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänan Liisu. Tundub jah, et blogimine ja katsetamine on meil lausa sünniga kaasa antud. Kuidagi peab ju oma sisemaailma ja olemust avama :D

      Kustuta