pühapäev, 1. mai 2016

Kuidas harjutada end taas inimeseks?

Ma pole kunagi olnud kes teab mis beibe, aga viimastel aastatel on asi käest ära läinud. Dressid on lemmikud riideesemed ja pole ime kui ma isegi nendega poodi lähen (otse aiatöölt) sest ma lihtsalt ei viitsi vahetada. Milleks?

Eile käisin üle pika aja koolitusel. Panin oma uue siidikleidi selja, sukad jalga, mu lemmikud oranzid kingad(mille ostuga läks ka 2 kuud aega kuna ma ei raatsinud 80 eurot kingadele kulutada kuid nüüd on aasta parim ost). Värvisin suu punaseks (ok, roosaks) ja läksin. Tunne oli hea. Inimese oma. Koolitusele jõudes vaatasin, et olen vist liiga silmapaistev. Kuidagi liiga hall mass ja mina siis seal oma erksate kingade ja roosa suuga. Panin veel kaela oma uusima kaelaehe-krae. No kuidas on siis võimalik, et käsitööline ei eksponeeri oma käsitööd enda peal. Ja siis jõudis kohale arusaam kui mõnus on olla hoolitsetud ning kena välja näha. Vähemalt enda arvates. Leidus ka õelaid pilke, eriti nendelt naistelt, kelle mees võõrast säärt piilus :D :D :D
He-he-he

Igatahes oli tore, aga kuidas iga päev-hommik leida see aeg, et end ära sättida ja riide toppida. Mu tavaline riietus on teksad ja t-särk või kampsun.

Ahjaa, uudis on ka. Kuna käisin tööl laua kahel kohal, mis tähendas et mu ainus vaba päev oli pühapäev, kus ma magasin kuna olin tulnud 24-tunnisest haiglavalvest, siis ühel päeval viskas kopa ette. Eriti kuna kokkulepped, mis olid algul sõlmitud lasti nö tuulde ja töökoormust suurendati järjepidevalt, ilma minuga konsulteerimata. Kaksikule omase plärtsu ja mürtsuga said mu tööandjad teada, mis ma asjast arvan. Nagu ka varasemast tuttav, siis negatiivsetest asjadest  töötajatega juttu ei tehta just siis kui see on tööandja süü (teistpidi saab kuulda igasugu asju) Töösuhe sai lõpetatud päevapealt kuna kompromisse isegi ei pakutud. Ju nad leiavad uue lolli tööhobuse. Vist juba leidsid...näeme kui kauaks.  Mis edasi, eks näis. Eks ma olen avatud pakkumistele ja tegelikult on mul ilma tööl käimata ka elu põnev. Ainult ühest asjast tekib puudus...see rahanatuke.

Tegelikult tekkisid ka tervisemured. Keha arvatavasti andis märku, et : ou, lolliks läksid või...ei jõua enam.
Tekkisid erinevad põletikud, peavalud, unetus jne. Hetkel olen haiguslehel ja proovin taastuda. Mitmeid arste on veel vaja külastada.

2 kommentaari:

  1. Kui mu mälu mind ei peta siis olid sa ametilt õde? Lisaks pikkadele vahetustele haiglas töötavad õed ju ka perearsti vatuvõttudes, spades ja tervisekustes... Need oleks kindlasti mõistlikuma töökoormuse ja tööajaga kohad.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Olen ametilt tõesti õde ja hetkel olen tegelikult ringi vaatamas tööturul ka muude ametite seas. Vahepeal on vaheldust vaja. Kaksikute püsimatus teeb vahel elu nii raskeks :D

      Kustuta