laupäev, 16. aprill 2016

Soovitage...

Kuidas saada ree peale kui kopp on kõigest ees? Ei, ma ei jaga soovitusi vaid ootan nüüd neid. Kui on tunne, et edasi enam samamoodi ei saa ja kuidas ei tea.
Kõik mantrad, nõiad ja eneseabi lingid on oodatud.

Jooga, hüpnoos, paast? Või kõik korraga? Istuda lennukisse ja sõita suva kohta ja alustada uuesti? Visata pikali ja anda lihtsalt tüdimusest otsad? Ise ei oska enam.




5 kommentaari:

  1. Oh kullake...
    *jään asjalikke kommentaare ootama, sest mina ka ei oska*

    VastaKustuta
  2. Homme on pühapäev. Mine sümpaatsesse kirikusse, võta kaasa avatud meel ja lugupidamine kirikus toimuva vastu. Istu pinki ja lase jumalateenistusel lihtsalt endast üle voolata. Pärast küsi eestpalvevõimalust, kui seda keegi rohkem või vähem avalikult ei paku. Toimib igatahes kindlamalt kui nõiad jms kraam, pealegi ei oma mitte kõige väiksematki kahjulikku mõju.

    VastaKustuta
  3. "Ära muretse! Oota natuke ja vaata, mis saama hakkab!" lause mu vanaemalt, keda nüüdseks enam pole meie seas... Üllataval kombel toimib üsna erinevates olukordades.

    terv. Ruth

    VastaKustuta
  4. Ma pean ühtima viimase soovitusega. Olen seda just viimase aasta jooksul ise täiesti omal algatusel tegema hakanud. Rahulikult ootama, vaatama, mis järgmine või ülejärgmine päev toob... Muidugi, kui ma tean, et minu tegutsemisest pole mingit kasu ega abi. Ma ei saa aru, miks pidin pool sajandit siin ilma peal olema, et selle tõeni jõuda :-)

    VastaKustuta
  5. Mind tõi ka motivatsioonitust olekust ja august välja see, et lihtsalt olin. Jalutasin palju väljas ja lugesin raamatuid mis huvitavad tundusid. Ja mingi hetk lihtsalt tekkis mõte mida võiks edasi teha. Ja tagantjärele võin öelda, et see suund oli õige. Asjad peavad saama settida.

    VastaKustuta