neljapäev, 8. oktoober 2015

Kadunud hing

Tere kõik see pere

Ma pole siia juba nii ammu midagi kirjutanud. Ega see ei tähenda, et mul poleks midagi öelda. Oi , mul on alati midagi öelda. Just seetõttu mu ümber üsna vähe inimesi ongi, kõik ei kannata mind lihtsalt välja :D

Millega me siis tegeleme.
*Lapsed läksid uuesti kooli. See aasta on väga oluline. Suuremal algas 9.klass ja ees on ootamas tähtis aasta. Järgmisest aastast tuleb astuda hoopis uuele tasemele. Nimelt on meil siin kodu kõrval põhikool, keskkool hakkab olema linnas.
Väiksemal algas 5. klass...uued õpetajad, karmim õpe, uued õppeained. Eks me näeme kuidas minema hakkab, ta mul paras masuurikas.

*Ise töötan jätkuvalt sama koha peal. Veel töötan. Probleeme on olnud palju ja ausalt hakkan ära väsima, tahaksin midagi muud, aga mis see on seda ka täpselt ei tea. Töö on raske nii vaimselt kui füüsiliselt. Ei teagi kumba rohkem. Olen väsinud intriigidest, teineteise seljas sõitmistest ja igasugusest kammajaast.

* Olen nüüdseks käinud juba palju kuid taastusravis õlavaludega. Hetkel on lood segased. Neuroloog arvab, et ma kujutan ette. Taastusraviarst, et mind peab ravima. Kirurg, et peaks lõikama aga ei julge. Nüüd siis lähen varsti neurokirurgile..eks näis, kas tuleb see pea maha võtta või ei.

*Tegelen käsitööga ja oma Etsy poega aktiivselt. Käsitöö on lihtsalt osa minust ja see ei kao kuskile. Kes soovib vaadata siis link on siin HandiCraft by Jane Etsy shop
100% müükidest sealtkaudu on välismaale. Kui alguses oli USA, siis nüüd on ka Austraalia, Jaapan, Prantsusmaa ja Inglismaa minu esemeid saanud :D

*Igatsen soojust, tahaks päikest ja merd ja mägesid. Kokkuvõttes igatsen Prantsusmaad. Mõtlen üha rohkem, et kuidas me küll ei saanud hakkama sellega, et sinna jääda. Võibolla oleks pidanud rohkem kannatama ja veel enam proovima. Ega seda enam tagantjärgi ei oska ka öelda, mis oleks kui oleks...
Fakt on see, et ma lähen kunagi veel välismaale elama. Võimalik, et see on siis kui lapsed on täiskasvanud, aga ma lähen. Õnneks on lapsed juba 11 ja 15, seega olen veel üsna noor kui nad suured on :D

* Käisin kevadel ripsmete ja kulmude keemilist värvimist ja korrigeerimist õppimas. Võin öelda, et kõik tuttavad ja sugulased pere näevad imelised välja. Kui enne ei jõua külla, siis puhmas kulm on kindel põhjus, et see aeg leida.

*Tahaks massaaži õppida, aga mu käte ja õlgade seisundi tõttu ei ole see võimalik.

*Tahaks prantsuse keele kursustele minna, aga pole üleliigset raha.

*Tahaks oma käsitööga veel kaugemale jõuda. Oleks imeline kui leiaks mingisuguse välismaise poe vms kus ma kaupa pakkuda. Eesti tegelastele kirjutades ei vaevuta isegi vastama, et tänan kuid me hetkel ei soovi.



Kui keegi seda luges, siis tänan :D Kuigi ma ei ole enam kindel, et peale selliseid pause keegi siia satub.


9 kommentaari:

  1. Bonsoir Jane,
    Ikka lugesin ;-)
    ära mine kursustele, hakka ise, omal käel öppima. Prantsuse keelt siis.
    Mina tösiselt soovitan ise pusida. Peaasi, et öpiku juures CD oleks! Siis saad hääldust harjutada.
    Mina hakkasin omal käel itaalia keelega nokitsema ja nii palju värve tuli argipäeva juurde :-)
    Jaksu Sulle!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sa oled meil üldse imeinimene Mäemammake :D Ma ei tea kuidas sa kõike jõuad :D Aga ma kindlasti hakkan õppima, ühel või teisel viisil!

      Kustuta
  2. Hei, Minagi lugesin :D
    Keeleõppe puhul oskan soovitada iseseisvaks õppimiseks Livemocha veebikeskonda (livemocha.com). Kunagi olin aktiivsem, aga lõpuks lihtsalt oli nii palju muid asju teha. Proovisin ka prantsuse keelt õppida ning samas aitasin neid, kes eesti keelt õppisid. Peaks uuesti piiluma, kuigi kaks koera võtavad ikka päris kõvasti aega :D St ma jalutan nendega hirmus palju.
    Edu Sulle!!!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kindlasti uurin su soovitatud keskkonda, ma lausa enda peale juba pahane, et kuidas on nii, et ma ei saa hakkama. Peab saama. Nui neljaks :D

      Kustuta
  3. Vabanda, kui ma eksin, aga kas su õlavalud on äkki tingitud intensiivselt käsitööga tegelemisest? Minu töö hõlmab ka palju käsitsi õmblemist, seega tean millest räägin. Soovitaks sul hoopis joogaga tegelema hakata ja igapäevaselt harjutusi teha. Massaaź/osteopaatia ei tule ka kahjuks. Edu!
    r

    VastaKustuta
  4. Soovitan pilatest, uskumatu mis see mu vana ja kulunud kehaga teinud on :)

    VastaKustuta
  5. Õnneks on meil Tikri blogroll ja bloglovin, et postitused ikka märkamatuks ei jääks..

    VastaKustuta
  6. Kõik head soovitused siin. Keeleõppeks on veel hea ka duolingo.com, hästi mõnusalt saab selgeks ja lihtne on.
    ja pilatest kiidan mina ka, väga hästi mõjub.

    VastaKustuta