reede, 8. august 2014

Ahaaa...

Istun üksi kodus. Mis on taevalik loomulikult:D
Peale 24 tunnist valvet ma pole eriti sotsiaalne. Mõtlesin siin, et miskist on nagu tegemata. Ja siis nägin FB-s Mäemamma profiili kuidagi kogemata ja sain aru. Ma pole nii ammu teie kõigi blogisid lugenud. Osad on vahepeal suutnud perelisa saada ja osade lisa juba jookseb kodus ringi ja mul kõik nägemata. Hakkan otsast lugema, aga oi kui palju mind huvitavaid väliseestlasi mu listis on. Ja muidu eestlasi ka.
Põnev.
Varsti olen kõigega kursis ja kommenteerin ja mulisen nagu varasemaltki!
Olge valmis!

Ja keda huvitab kuidas meie pesamunast käsitöö e-poekesega läheb, siis saame hakkama ja muudkui areneme. Vahel vaatan meie poekeses ringi, klõpsan fotodel ja mõtlen: Oh kui ilusad asjad on eesti käsitöömeistrite kätega valminud.
Külastage ka ja vaadake kasvõi niisama ilusat näputööd :D
http://estgild.com/

Ja meeleolupilt ka. Tegime tütrega täna ühe lõbusa fotosessiooni mu uuest vastvalminud päikesevarjust ja see foto on mu lemmik. Just nii juhtub kui me pildistama lähme ja asi käest ära läheb, siis kõõksume naerukrampides ja ei oska kuidagi normaalsed olla. Aga normaalne olek läks juba ammu moest, seega...
show must go on!

PS. Vaatasin just oma profiili ja avastasin, et olen seal 30 aastane. Ja las ma siis olen:D Kena vaadata tegelikkuse asemel :D 31 tundub juba liiga palju.


1 kommentaar: